Har noen her ogsåBlir vist det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har noen her ogsåBlir vist det.
God turSkulle vært i butikken og handlet melk
Går bra herGod kveldLenge siden jeg har deltatt i disse skravletrådene nå
Hvordan går det med dere?![]()
Håper virkelig det snur snartDe sier de prøver å legge han tidligere. Og at de vugger vognen slik han er vant ul hjemme. Ikke godt å si hva det er som gjør at han sover dårlig der
Håper det går bra med hamFørst var vi å leverte noe en venninne av meg skulle låne, så satt vi J hos en i familien så besøkte jeg og samboer svigerfar![]()
Så moderneVar visst sendt elektronisk
vi bestilte pizzaÅ ja![]()
HeiGod kveldLenge siden jeg har deltatt i disse skravletrådene nå
Hei på duGod kveldLenge siden jeg har deltatt i disse skravletrådene nå
Mannen stakk ut og handletGod tur
Du har vært savnet kjære degEnn det! Tiden flyr!! Lykke til med det forestående ❤
Gikk mye bedre i kveldSpennende. Si ifra hvordan det går daser for meg at vi også får en kamp, ennå noen år til men jeg kjenner jeg gruer meg allerede
![]()
Godt de er detSå moderne![]()
Greit å være hjemme daMannen stakk ut og handlet. Lillebror henger i puppen og kaver som bare det
![]()
Fra hvor da?vi bestilte pizza
Heihyggelig å se deg. Her går det greit. Og med deg da ?
Så deiligVært ute i nesten hele dag med en bhg venninne til jentungenKjempe koselig
Nå er det avslapping i sofaen og ta igjen noen sider her
![]()
Jentungen sovnet vistnok uten smokk på kun 10 min i dag2 dagen og lover bra dette.
Så flink jenteVært ute i nesten hele dag med en bhg venninne til jentungenKjempe koselig
Nå er det avslapping i sofaen og ta igjen noen sider her
Jentungen sovnet vistnok uten smokk på kun 10 min i dag2 dagen og lover bra dette.
Ha en flott fredagskveldUnge lagt, pizza bestilt og sofaen er inntatt. Nå er det bare å vente til hun har sovnet så jeg kan ta en lang dusj alene![]()