Hvilken Bhg går han ? I ?Slet litt ved levering med 4 åringen her også etter ferien![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken Bhg går han ? I ?Slet litt ved levering med 4 åringen her også etter ferien![]()
Det gjorde den men uten resept. Bvar visst sendt elektronisk for første gangSatser på at den kommer hvert øyeblikk da![]()
Kjøre barn på klubb og hente han etterpåTusen takkDet skal jeg!
Dine kveldsplaner da?
Ingenting tydeligvisHva venter du?![]()
Har dere egen hytte?Vaska kjøkkengulvet og akkurat under der vesla sitter og spiser i stua. Det var mest flekkete. Nå må bare alt pakkes så er vi klare til hyttetur om noen timer.
Ja der er det mye fintVar slett ikke så dumt det nei. Har flyttet nå. Men sannelig ikke så langt dra devoldfabrikken.... Der er vel og merke ikke fabrikk lenger. Men lagerutsalg er der. (og mye andre fine butikker og outlet)
Oj det var sentHer er det mer sånn 16-17 tiden....
Elektronisk resept er veldig greit daDet gjorde den men uten resept. Bvar visst sendt elektronisk for første gang
Ja, hund er en veldig effektiv og takknemlig støvsuger. Har hund hos mamma og pappa og den vet hvor det er best å sitte når Ella er på besøkHund er praktisk.
Ingrid fikk skalk i dag. Mest smuler utenpå magen. Løftet henne opp, kostet av henne og dro og leverte unger. Vel hjemme fantes ikke en smule på gulvet ;-)
Hytta til svigermorHar dere egen hytte?
Det er detElektronisk resept er veldig greit da![]()
Ok digg daHytta til svigermormen ho sier den er alle sin.
Kos degLunsj på Gbare å vente på daten min
Det vil jeg påståOk digg da
Høres koslig utKjøre barn på klubb og hente han etterpå
Så blir det pizza med gutta
Hva ble det til lunsj da?Lunsj på Gbare å vente på daten min
Dere får kose dereDet vil jeg påståblir en bra helg dette
Blir bra detHøres koslig ut![]()