Benytter sjansen til å gjøre litt hjemme 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig med rolig start på dagenRolig til kl 10 hvertfall
Vel vil heller vinne noe men da kan jeg jo nesten ikke være aktivMen du har veldig lyst på?![]()
Vet hun har planlagt pizza hjemme med seg i morgen. Tror jeg satser på nachos. Det er jo så godtDet er godteller pizza
Helt enigJa, det er deilig, RonjaOgså gikk det helt av seg selv, det var deilig. Godt å ha kvelden synes jeg, selvom man må opp tidligere
![]()
Vi hadde mye Janus til de to eldste.Ja janus husker jeg som stort i str
Deilig å sove litt ekstra lenge daGod morgen! Ligger 1,5 time bak mitt eget skjema allerede. Skulle stå opp sju, vaske bad klokka 08, og nå klokka ni skulle lillemor sove første dupp. Vel, vi har akkurat våkna...
Skal dere noe viktig da?God morgen! Ligger 1,5 time bak mitt eget skjema allerede. Skulle stå opp sju, vaske bad klokka 08, og nå klokka ni skulle lillemor sove første dupp. Vel, vi har akkurat våkna...
Samme følelse har jegJa liker slike dager spesielt nå når høsten er kommet for fullt(selv om jeg føler vi gikk rett fra vår til høst her da
)
Jeg skal prøve å helgevaske huset før vi kjører på hytta. Men så selv jeg la lista litt høyt.Skal dere noe viktig da?
Mellomstørrelser hadde vært fintDelestørrelser er dumme greier.
Min datter er 8 mnd. Rundt 87-88 cm lang og 8,5 kilo. Hun bruker litt 68 og litt 74 avhengig av om det er arvet (=tromlet mange ganger og ferdig krympet) eller nytt
Hun trengte nye strømpebukser.
62/68 blir for knapt det skjønner jeg jo.
75/80 er...![]()
For stort. Lenge.
Blir du nervøs?Kan jo ikke gå fra i dette tempoet![]()
Ja, ikke sant? Det har jeg min neste.Mellomstørrelser hadde vært fint
Gjelder større barn også....
98/104 og neste er 110/116....?!![]()
Så koselig daHar en venninne som kommer på "jentekveld" i kveld. Vi har ikke hatt det på nesten 1 år nå. Men hva skal jeg lage av mat??
Helt enig der. Her blir 98/104 litt lite mens 110/116 ofte blir stort!Delestørrelser er dumme greier.
Min datter er 8 mnd. Rundt 87-88 cm lang og 8,5 kilo. Hun bruker litt 68 og litt 74 avhengig av om det er arvet (=tromlet mange ganger og ferdig krympet) eller nytt
Hun trengte nye strømpebukser.
62/68 blir for knapt det skjønner jeg jo.
75/80 er...![]()
For stort. Lenge.
De fleste mener vel det vil jeg troDet sier mannen også![]()
Nei skal man ha første plassen må man være veldig aktivKan jo ikke gå fra i dette tempoet![]()