God morgen alle 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen alle![]()
Blirt fort for myeVi er to voksne og tre barn. Barna er ikke gamle nok til å være alene hjemme og den yngste skal helst være i seng før 19.
Far i huset spiller fotball.
Og er leder i idrettslaget. Noen må jo gjøre det for at ungene skal ha et tilbud.
Han er en av trenerene til guttungens lag.
Guttungen er 8 og spiller altså fotball.
Og går i korpset. (det merker vi ikke noe til sånn veldig, han har spilletime i sfo-tiden. Bare noen minutter med spille-lekse)
Mellomste er bare 5,5, i vår gikk hun både barneidrett, som kolliderte med fotballen så jeg måtte ha med babyen, og dans. Det ble litt mye for meg og for henne.
Yngste går jo ikke på noe på noen år, og innen den tid er eldste mer selvdreven, men siden faren er trener på fotballen er han jo opptatt da likevel.
Når eldste fikk tilbud om speider, samtidig med at mellomste er på dans følte vi at det ble for mye, han skal ha tid til lekser og lek også.
Vi får se hva vi føler familien har kapasitet til etter nyttår (da merker vi korpset på tirsdager også) og til høsten når mellomste begynner på skolen.
Det skal ikke være sånn at eldste får mye og vi ikke har kapasitet til henne heller da. Men han gikk ikke på noe før fotball i første klasse, og korps fra i år.
planer for dagen?God morgen![]()
God morgen hopeGod morgen jenter![]()
Ja er altfor tidligGod morgenTidlig morgen på deg gitt.
I dag er bhg stengt da der er planleggingsdagSå vi skal nrok prøve å få til å være med noen andre fra bhg i dag
Hva står på din plan?
Hvor gammel er hun?God morgen
Vært en hard natt, avvenning av smokk på jentungen og dermed så sover en av oss inne på rommet hennes når hun våkner og i natt ble det megKjenner det i dag
Vondt og ubehagelig for hofta
![]()
Ja veldog tidlig.Ååh, det var tidlig, Kengu. Fått deg noe søvn da?
Godt med en rolig dag daHer blir det rolig, tenker jeg. Hjemmedag. Vært en heftig uke, så deilig når det roer seg. Mulig vi skal dra å hente maling, da vi skal male bygget snart.
Må på apoteketFår besøk av en venninneogså skal jeg sende en vogn
du da ?
Være hjemme med jentungen siden bhg er stengtplaner i Dag ?
Uff vet hvordan det er med lite søvn![]()
Tar litt tid å komme inn i ny rytmeGod moren alleEr så trøtt at det verker i øya
Lille pleier å sove til 9-10, men i det siste hun justert liggetiden sin til 19-20 og da blir det tidligere opp gitt
Mor har ikke helt kommet inn i den rytmen enda
![]()
Ja det var litt tøft, begynte i går så håper og regner med at det blir bedre utover neste ukeGod morgenHøres tøft ut. Får håpe det går seg raskt til. Merker jeg gruer meg til vi skal avvende amming på natt. Huff, du har kanskje ikke ligget best heller?
Fikk over takst så godt fornøydOK flott hotell er i orden . : ) håper hun fikk det hun ønsket. Mine selger også i disse dager
Ja, det håper jeg åHåper du får tid til det meste![]()
TakkGod morgen
Og lykke til med smokkeslutt!
God morgenGod morgen. Tidlig morgen her, regnet styrer på ute og jeg er fristet til å ta en kosedag inne med de 2 søte små med en stor kopp kakao
![]()
Blir litt vanskelig i dag da bhg er stengt.. Men jeg skal nok klare megGod morgen. Ja lan skjønne du er trøtt da. Håpe du får noe hvile i løpet av dagen
4.. Så er definitivt på tide (vi har vært litt late, men nå er det fast bestemt at den skal bort)Hvor gammel er hun?
Blir vel koselig detTakkgreit med rolige dager. Her blir det nok en helg med litt fart. Skal i bursdag til svigermor i morgen.