Skravletråd September

Er dere 3 eller 10? :o
Så mye klær! Skjønner du ikke helt vet hvor du skal starte
Føler jeg har klær nok til 10 ja. En salig blanding av mine, hans og sengetøy, håndklær og bøker (!). Pluss alt som egentlig ikke har en plass blir slengt oppå der. Fikk rydda gulvet da. Lagt unna no sengetøy.

Prøver på det :) bilde av topplista liksom ?
Nei, av denne
c0caf150b8b4a2562aac9758ed3b629a

Tamara utfordret oss til 6000 innlegg i morgen, så vi må vite hvor vi begynner for å vite hvordan vi ligger an.

Jeg forelsket meg i fargen med en gang :) Og angrer ikke et sekund❤️ Ja den tar jo plass i leiligheten og er som deg, liker å ha plass ;) .. Derfor vi har den i boden pakket i plast ;)
Skjønner deg godt. Boden er på loftet så vi vil helst ikke gå opp dit med alt for er uten heis også typisk nok :p sportsdelen skal opp da :)

Føler jeg har klær nok til 10 ja. En salig blanding av mine, hans og sengetøy, håndklær og bøker (!). Pluss alt som egentlig ikke har en plass blir slengt oppå der. Fikk rydda gulvet da. Lagt unna no sengetøy.
Dere får gå igjenom og gi bort eller kaste alt dere ikke brukes også ;)

Var da ikke så mye det der
Så helt normalt ut

Back
Topp