Ja, sliter litt med å finne venninner her, men det kommer vel.Æsj det er kjipt da
De jeg har funnet får jeg lyst til å rive av meg håret mitt for noen ganger!
For det meste spør de om hjelp og tror på eldgammel overtro og rykter!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, sliter litt med å finne venninner her, men det kommer vel.Æsj det er kjipt da
så braJa her går det unna![]()
Nesten alltid saVel, ikke alltid![]()
Det er ikke gøyher har den regnet bort..
Høres kjipt utJa, sliter litt med å finne venninner her, men det kommer vel.
De jeg har funnet får jeg lyst til å rive av meg håret mitt for noen ganger!
For det meste spør de om hjelp og tror på eldgammel overtro og rykter!
går ikke tom for vann i brønnen med det førsteDet er ikke gøy
Det skjønner jegNeida var ikke bare
Jeg er litt oppgity
Ja er det, ikke interessert i at hun blir sykere ihvertfall.Greit med hjemmedag da
TakkGod bedring til snuppa di![]()
Godt jobba115 innlegg på ronja
116 på meg
Vi fikk velge apparat selv for det var viktig at fant noe som passet og som gjorde ting lettereDet skjønner jeg
Veldig typisk dessverre dersom et preparat blir brukt av et fåtalls mennesker og de kan gå over til et annet preparat så vil staten også tjene penger.
Vanlige tabletter kan som regel snike seg inn med antar kb ikke bruker det så derfor det blir vanskelig
Nei det skjønner jegJa er det, ikke interessert i at hun blir sykere ihvertfall.
Takk![]()
Ånei, hjemme fra jobb i morgen eller? Hvordan går det med snappa i bhg?En time igjen nå. Fomen blir bare verre. Fryser og fryser og feberen er kommet![]()
Det vil jeg absolutt tro.Ja man vet jo aldri
Er nok litt sjalusi inni bildet ofte også...
Hehe, skjønte detTenkte på fine vogner men ja selvsagt god smak også![]()
Syns det er så uvirkelig å ha ny vogn osv, føles som en evighet før han kommer nå!
Samtidig mangler jeg noen ting som er greit å vente på
Burde ikke tvile på detHa ha tviler ikke i grunn
Close race mellom ossGodt jobba![]()
Takk snuppaHa ha du er søt![]()
He he fin samtale vil jeg troBurde ikke tvile på det
Huff jeg og mannen var lei at snuppa ikke hørte på oss ang ting som kan inneholde en haug av bakterier så vi satte oss ned med henne og hadde en lang samtale om bakterier![]()