Skravletråd September

Æsj det er kjipt da
Ja, sliter litt med å finne venninner her, men det kommer vel.
De jeg har funnet får jeg lyst til å rive av meg håret mitt for noen ganger!
For det meste spør de om hjelp og tror på eldgammel overtro og rykter!

Ja, sliter litt med å finne venninner her, men det kommer vel.
De jeg har funnet får jeg lyst til å rive av meg håret mitt for noen ganger!
For det meste spør de om hjelp og tror på eldgammel overtro og rykter!
Høres kjipt ut :(

Neida var ikke bare
Jeg er litt oppgity
Det skjønner jeg

Veldig typisk dessverre dersom et preparat blir brukt av et fåtalls mennesker og de kan gå over til et annet preparat så vil staten også tjene penger.

Vanlige tabletter kan som regel snike seg inn med antar kb ikke bruker det så derfor det blir vanskelig

Det skjønner jeg

Veldig typisk dessverre dersom et preparat blir brukt av et fåtalls mennesker og de kan gå over til et annet preparat så vil staten også tjene penger.

Vanlige tabletter kan som regel snike seg inn med antar kb ikke bruker det så derfor det blir vanskelig
Vi fikk velge apparat selv for det var viktig at fant noe som passet og som gjorde ting lettere
Irriterende når vi da blir flyttet til ny lege at vi bare må bytte apparat

Tenkte på fine vogner men ja selvsagt god smak også :D

Syns det er så uvirkelig å ha ny vogn osv, føles som en evighet før han kommer nå!
Samtidig mangler jeg noen ting som er greit å vente på
Hehe, skjønte det ;)

Ja vi har hatt den siden juli... Men har stått nede i boden så har ikke sett den så mye, men baggen har jeg jo sydd litt til å slik da :) Så den har jeg sett en del :) Er veldig greit at man har noe man må ha tak i til slutt å, slik at det ikke føles så lenge ;)

Ha ha tviler ikke i grunn
Burde ikke tvile på det ;)

Huff jeg og mannen var lei at snuppa ikke hørte på oss ang ting som kan inneholde en haug av bakterier så vi satte oss ned med henne og hadde en lang samtale om bakterier :p

Burde ikke tvile på det ;)

Huff jeg og mannen var lei at snuppa ikke hørte på oss ang ting som kan inneholde en haug av bakterier så vi satte oss ned med henne og hadde en lang samtale om bakterier :p
He he fin samtale vil jeg tro

Back
Topp