Skravletråd september

Så herlig:D heldige dere som kunne overta!

Jeg hadde lite lyst egentlig, vi var enige om hund "når vi er ferdig med småunger", og jeg er ikke egentlig noe hundemenneske, så dette var nok for meg. Men så har det seg sånn at den dagen jeg testet positivt me lillesøster, den nåvørende lillesøster, kommende storesøster, ringte svigerfar....

Ja det er det.

Først en tøff fødsel med eldste, masse plager både i underliv og bekken, MR, fysio både for underliv og bekken, pappa som stikker, samboer som hadde begynt å røyke igjen osv. Og alt dette bare første året etter at eldste ble født :-o

Så samtaler med psykiatrisk sykepleier, opptrening, ett år sykemeldt, nytt svangerskap og planlagt ks, permisjon og begynt å jobbe igjen :-P

Var litt mye en periode kan man si :-o
Ja, det var en god del:(
Godt du har kommet deg ovenpå igjen da.

Hihi, ja da slapp du det problemet ;-)

Jeg tror du klarer det :-D

Han sier at han bare ligger der til jeg går på badet, underforstått at det er ønskelig at jeg går. Men ca 20 innlegg.... jeg skriver noen til før jeg går på badet, og tar resten på senga mens han pusser tenner :P

Ja det er jo litt stress :p
Men for en god sak ;-)

Hehe, er det en god sak at jeg har lyst å vinne en premie?

Minner meg om en tidligere kollega som gikk og pushet lodd til vinlotteri (VIREKLIG pushet!) og sa "det går jo til en god sak".

Overskuddet gikk til vår årlige fest når vi hadde levert inn årsoppgjøret til riksrevisjonen...

Han sier at han bare ligger der til jeg går på badet, underforstått at det er ønskelig at jeg går. Men ca 20 innlegg.... jeg skriver noen til før jeg går på badet, og tar resten på senga mens han pusser tenner :P
Dette klarer du Sara! :D

Haha, han er nå søt da ;-)

Du får skrive så mye du kan en liten stund til ;-)

Back
Topp