Så omtenksom du er!Ja jeg så det nå![]()
Går greit ;-)
Men kan nok ikke stoppe der hvis Sara trenger hjelp :-o
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så omtenksom du er!Ja jeg så det nå![]()
Går greit ;-)
Men kan nok ikke stoppe der hvis Sara trenger hjelp :-o
Haha, det vil jeg troJa, det kan du si. Det blir jo godt å sove uansett egentlig
Så herligheldige dere som kunne overta!
Ja, det var en god delJa det er det.
Først en tøff fødsel med eldste, masse plager både i underliv og bekken, MR, fysio både for underliv og bekken, pappa som stikker, samboer som hadde begynt å røyke igjen osv. Og alt dette bare første året etter at eldste ble født :-o
Så samtaler med psykiatrisk sykepleier, opptrening, ett år sykemeldt, nytt svangerskap og planlagt ks, permisjon og begynt å jobbe igjen![]()
Var litt mye en periode kan man si :-o
Haha, det vil jeg tro![]()
Hihi, ja da slapp du det problemet ;-)Jeg mangler litt mer enn 20, men det går veien, jeg trpr det kan gå, Mannen ahr visst lagt seg på sofaen..
Får løpe litt jeg og da ;-)Løper tidvis hit og dit...
Er ikke så spennende som du får det til å høres ut altsåBlæh, de kan ta seg en bolle![]()
Er veldig nysgjerrig på den jobben din altså![]()
Ja det er jo litt stress
Det er litt slitsomt å stress-skravle, men hyggelige folk gjør det givende likevel
Hihi, ja da slapp du det problemet ;-)
Jeg tror du klarer det :-D
Litt for moro skyld, men mulig vi får besøk til kampen i morgen ogsåSnadderfor moro skyld eller spesiell anledning?
Ikke hørt om det før altså? Er ganske gøySara oppdaterte meg![]()
Ja det er jo litt stress
Men for en god sak ;-)
Ja det var mye.Ja, det var en god del![]()
Godt du har kommet deg ovenpå igjen da.
Får løpe litt jeg og da ;-)
Dette klarer du Sara!Han sier at han bare ligger der til jeg går på badet, underforstått at det er ønskelig at jeg går. Men ca 20 innlegg.... jeg skriver noen til før jeg går på badet, og tar resten på senga mens han pusser tenner![]()
Jeg synes det høres dritspennende ut :-DEr ikke så spennende som du får det til å høres ut altså![]()
Dette klarer du Sara!![]()
Haha, han er nå søt da ;-)Han sier at han bare ligger der til jeg går på badet, underforstått at det er ønskelig at jeg går. Men ca 20 innlegg.... jeg skriver noen til før jeg går på badet, og tar resten på senga mens han pusser tenner![]()