Må den lufte seg selv?![]()
Mannen tar seg av det, men hun lufter seg ofte selv ja, vi har et langt bånd festet i plenen som vi kan slippe henne i hagen med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må den lufte seg selv?![]()
Hurra hurra :-DJa, jeg gjør det17 igjen etter dette
![]()
Huff da, er det ikke typisk?Mobilen er godt ladet for å skravle videre når mannen sender meg i seng, han pleier nemlig sende meg i seng mens han selv "skal bare vaske opp/se tv/jobbe" eller noe sånn.
Men hva sier mannen idag da? "Jeg skal snart legge meg" sier han.
Og det skal jo jeg også, men jeg skulle skravle videre i senga....for ejg er for nært til å giopp"!
Noen ganger skulle jeg ha ønsket jeg kunne bare sluppet hunden i hagen![]()
Huff da, er det ikke typisk?
Men du kan ikke gi deg nå Sara! Du er SÅ nært!!
Klart detMå jo hjelpe til selv om det ikke har noe å si for meg ;-)
Det skjønner jegDet er deilig å kunne gjøre det av og til, men hun må jo ha skikkelige lufting også da
Da får du finne på en jobb til mannenMobilen er godt ladet for å skravle videre når mannen sender meg i seng, han pleier nemlig sende meg i seng mens han selv "skal bare vaske opp/se tv/jobbe" eller noe sånn.
Og det skal jo jeg også, men jeg skulle skravle videre i senga....for ejg er for nært til å giopp"!
Flink du er daBare tar igjen det jeg ikke jobber på dagen![]()
Setter sammen de siste bitene i topp 100 oktober nå..
Noen som vil se premiene?
Haha, så morsmelk er ikke noe han har lyst på altsåNja så lenge jeg ammer så;-). Spør meg igjen når jeg er ferdig med ammingen![]()
Da kan du starte nedtellingJa, jeg gjør det17 igjen etter dette
![]()
Ja, det er på vent i dag. Store herrer (og damer?) skal ha møter noen dager nå, så kommer vel mer jobb til ukaHahahaha, ja dette du driver og utreder kan du bare sette på vent![]()
Hurra for deg også!Hurra hurra :-D
Da går det veien. :-D
Og jeg tror jeg klarer 55300 også ;-)
Ååh...under 40 igjen jo...Mobilen er godt ladet for å skravle videre når mannen sender meg i seng, han pleier nemlig sende meg i seng mens han selv "skal bare vaske opp/se tv/jobbe" eller noe sånn.
Ja hadde vært gøySetter sammen de siste bitene i topp 100 oktober nå..
Noen som vil se premiene?
Er det ikke mindre enn 40 innlegg nå??Kan ikke, vil ikke, skal ikke.
Men, atte.... det er litt langt igjen til å rekke det før jeg legger meg