Skravletråd september

Hun har vel det.

Hun ønsker seg også briller, som hun fort kan komme til åtrenge om en ti års tid, men mindre sikker på om hun fortsatt vil ønske seg dem da... (hun er eneste i familien sp langt med godt nok syn til å slippe, men med to nærsynte foreldre som begge ble det på u.skolen er det vel en viss fare for at det kan være arvelig)
Ja da er nok sjansen stor for at hun vil trenge det.

Jeg fikk i 5.klasse.

Hvor nærsynt er du?

Hun har vel det.

Hun ønsker seg også briller, som hun fort kan komme til åtrenge om en ti års tid, men mindre sikker på om hun fortsatt vil ønske seg dem da... (hun er eneste i familien sp langt med godt nok syn til å slippe, men med to nærsynte foreldre som begge ble det på u.skolen er det vel en viss fare for at det kan være arvelig)
Kan vel hende hun trenger det etterhvert hun også:)

Mobilen er godt ladet for å skravle videre når mannen sender meg i seng, han pleier nemlig sende meg i seng mens han selv "skal bare vaske opp/se tv/jobbe" eller noe sånn.

Men hva sier mannen idag da? "Jeg skal snart legge meg" sier han.

Og det skal jo jeg også, men jeg skulle skravle videre i senga....for ejg er for nært til å giopp"!

Ja det er veldig godt :-)

Skjedde mye i fire år etter at eldste ble født som nok har gjort at det ble for mye.

Nå er ting mer på avstand og hodet er over vannet ;-)
Det er vel gjerne mer enn 'bare' vanlig hverdag som utløser slikt ja.

Er hunden nøden?

Hva salgs hund har dere?

Hunden har nektet å gå ut langt nok til å få gjort noe siden i morges, det har nemlig regna, og da snur man på trappa, må vite...

Vi har ei relativt gammel pinscher-tispe

Back
Topp