Guri, for ei sovedukke!!Har notert ned idag, og ser at han har vært våken mindre enn 4 timer siden kl7 idag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Guri, for ei sovedukke!!Har notert ned idag, og ser at han har vært våken mindre enn 4 timer siden kl7 idag![]()
Ha en fin ettermiddagkanskje hjemme fra trening nå?
![]()
Best å bli hjemme daTakk. Endte md at gubben heller drar nå. Mini va så trøtt og grinete at biltur på 1 time fristet ikke.
Håper det smakte braDa er middagen nesten ferdig her
Jeg er sulten
Takk takk
Fordel å ha hund som må ut![]()
Uff...sliten?Nå har jeg ligget her på sofaen i to timer og har føltes ut som om jeg skal stryke med. *hard dag på jobb*
Har dere det bra i dag?
Klart det, men den har du jo litt bedre tid på deg til å finneSlipper ikke for jeg må da finne en ny gave til jul....
Men er utsatt til jeg har bedre tid![]()
Hei hå hvor det gårJippi, bare 60 igjen
Ville nok valgt en god gammeldags potetmiddag i morgen da. Eller noe med grønnsaker. Man har ofte ikke grønnsaker til pasta, derfor syntes jeg pasta blir så "tom" middag
Ja skal ikke klage. Litt småkvalm og sliten men overkommeligNå har jeg ligget her på sofaen i to timer og har føltes ut som om jeg skal stryke med. *hard dag på jobb*
Har dere det bra i dag?
Ja utrolig så gøy det erReklame er bedre enn all verdens leker![]()
Det gjorde det vet duHåper det smakte bra![]()
Gjør det ikke sant..Hei hå hvor det går![]()
Da har mini sovnet så får se om jeg finner noe gøy på tven![]()
Tv... jeg tror jeg har sluttet å se på tv jeg...
Følger sjelden med på det som går da jeg somregel ender med å gjøre andre ting. Men greit med bakgrunnsstøyenTv... jeg tror jeg har sluttet å se på tv jeg...
Du har vel ikke tid til tv ikveld? Du har et mål som må nås![]()
Følger sjelden med på det som går da jeg somregel ender med å gjøre andre ting. Men greit med bakgrunnsstøyen![]()