Skravletråd september

Ha en fin ettermiddag:D kanskje hjemme fra trening nå?:p

Jepp, hjemme fra trening nå. Jeg og lillesøster altså, storebror og faren begynte når vi sluttet. Og vi var inne.... de er ute... Det REGNER ute....ganske mye.

Ville nok valgt en god gammeldags potetmiddag i morgen da. Eller noe med grønnsaker. Man har ofte ikke grønnsaker til pasta, derfor syntes jeg pasta blir så "tom" middag

Vi har somregel alltid salat (salat, tomat,agurk, paprika, evt gulrot og sukkererter eller hva vi har) til pasta, men i dag ble det ikke det heller, og da ble det en tom middag ja.

Vi har et par unger som ikke er veldig glade i poteter, ds eldste spiser det med saus, og yngste av og til, så ja.... potetmiddag med saus frister. Kjøttkaker i brun saus, med potet, gulrot og noe sånn? Ganske sikker på vi får en "god gammeldags potetmiddag" på søndag, dvs, jeg tror egentlig vi får oksesteik, også er der karbinader også siden lillesøser bare tyger og tygger og tygger på oksekjøtt enda. Storebror elsker det så snart vi sier det er okse :) Og tyttebær

JEg fulgte egentlig med på noen serier på sumo inntil vi ikke fikk det til å virke med lyd på tv'n, nå virker det for barnetv i alle fall, så da virker det sikkert for mine serier også, så om de er der enda kan jeg jo se på det. kanskje. Men i kveld har jeg et mål å nå, som jeg ikke tror jeg når.

Back
Topp