Ikke i bruk
Forumet er livet
Nå har jeg ligget her på sofaen i to timer og har føltes ut som om jeg skal stryke med. *hard dag på jobb*
Har dere det bra i dag?
Har dere det bra i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig med alt man slipperEn ting mindre å stresse med![]()
Det må du vel snart væreHmm...jeg tror jeg snart er i mål med skravling![]()
Flott at den ble langJa, og den ble lang, jeg er 60% sykemeldt videre i 2 mnd, tok 2.12. Jeg kan ringe om jeg vil jobbe mindre, så ordner vi det, men for nå er det greit for meg.
Veldig bra her.Nå har jeg ligget her på sofaen i to timer og har føltes ut som om jeg skal stryke med. *hard dag på jobb*
Har dere det bra i dag?
Slipper ikke for jeg må da finne en ny gave til jul....Deilig med alt man slipper![]()
Passer fint det jaFlott at den ble langog flott at du kan justere underveis!
Det var ikke mye.Jippi, bare 60 igjen
Ikke jobb her i dag.Nå har jeg ligget her på sofaen i to timer og har føltes ut som om jeg skal stryke med. *hard dag på jobb*
Har dere det bra i dag?
Det er ikke det.Det var ikke mye.
Det er ikke det.
Kanskje jeg må gi meg snart
Det dumme med det er at jeg må skravle MASSE de neste timene.
Jeg er ganske sliten i dag.Det dumme med det er at jeg må skravle MASSE de neste timene.
Haha...kjenner til detHvorfor er BV mye mer spennende når jeg egentlig burde skrevet på en eksamen som skal leveres inn før jeg tar kvelden idag?![]()
*lei lei lei*
Ble det soving på deg?Sånn som ekstra utfordring i forhold til å skulle skravle 250 innlegg før jeg legger meg, og altså at tiden fra 1515-1730 går bort i "hente unger, lage middag, spise middag, dra på trening med lillesøster" så er jeg altså nå rett og slett TRØTT og har lyst å sove til 1515...
Skravle på.
Hva hadde du til middag i dag?
Hei søtaHeisann jenterla meg tidlig i går.
Hva skjer ?
Ble det soving på deg?![]()
Hadde vi hatt det hadde ungene her i huset blitt lykkeligeOnsdager er "mat som kan lagers fort og ungene spiser fort"-dag pga at lillesøster går på barneidrett 1645, så i dag ble det pølser og båndspagetthi
Kjenner sterkt på et behov for noe "skikkelig mat" etter å ha hatt kjøttboller og pasta allerede før denne uka, og var det ikke kjøttsaus og pasta også? TRE dager med pasta???? På RAD?