Skravletråd september

Nå har jeg ligget her på sofaen i to timer og har føltes ut som om jeg skal stryke med. *hard dag på jobb*
Har dere det bra i dag?

Ja, og den ble lang, jeg er 60% sykemeldt videre i 2 mnd, tok 2.12. Jeg kan ringe om jeg vil jobbe mindre, så ordner vi det, men for nå er det greit for meg.
Flott at den ble lang:) og flott at du kan justere underveis!

Sånn som ekstra utfordring i forhold til å skulle skravle 250 innlegg før jeg legger meg, og altså at tiden fra 1515-1730 går bort i "hente unger, lage middag, spise middag, dra på trening med lillesøster" så er jeg altså nå rett og slett TRØTT og har lyst å sove til 1515...
Ble det soving på deg?:)

Skravle på.
Hva hadde du til middag i dag?

Onsdager er "mat som kan lagers fort og ungene spiser fort"-dag pga at lillesøster går på barneidrett 1645, så i dag ble det pølser og båndspagetthi

Kjenner sterkt på et behov for noe "skikkelig mat" etter å ha hatt kjøttboller og pasta allerede før denne uka, og var det ikke kjøttsaus og pasta også? TRE dager med pasta???? På RAD?

Onsdager er "mat som kan lagers fort og ungene spiser fort"-dag pga at lillesøster går på barneidrett 1645, så i dag ble det pølser og båndspagetthi

Kjenner sterkt på et behov for noe "skikkelig mat" etter å ha hatt kjøttboller og pasta allerede før denne uka, og var det ikke kjøttsaus og pasta også? TRE dager med pasta???? På RAD?
Hadde vi hatt det hadde ungene her i huset blitt lykkelige

Back
Topp