Hadde vel aldri noen mål egentlig men jo nærmere jeg kom de ulike kravene så måtte jeg jo prøveMange nye innlegg i dag. Mange ivrige som skal nå målene sine??![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde vel aldri noen mål egentlig men jo nærmere jeg kom de ulike kravene så måtte jeg jo prøveMange nye innlegg i dag. Mange ivrige som skal nå målene sine??![]()
Er det vet duMange nye innlegg i dag. Mange ivrige som skal nå målene sine??![]()
Synes da det har skjedd litt her idag?Med den farten det er her i dag er det kanskje et lite håp for å klare 140 innlegg til i dag
Dåp er så koselig!Jeg kjenner at jeg begynner å glede meg til dåpen, jeg...
Så sporty dere erJepp! Nå er både bading og trilletur unnagjort![]()
Sant nok.Jo, men nå har også jeg holdt på i 1,5 uke også....
Det har ikke du
Det er det jeg vil klare også. Men har det da alt for travelt herHadde vel aldri noen mål egentlig men jo nærmere jeg kom de ulike kravene så måtte jeg jo prøve. Prøver å se om jeg klarer 3000 nå i innspurten
![]()
Det er det.Dåp er så koselig!![]()
Du er superflinkDa er det pressentabelt her og jeg bare venter på resten av familien og presten
Å nei!!Takk, det hadde vi og.. Men fant ut at de nye trilleskoene mine ga meg gnagsår![]()
Spaghetti er godtTips til enkel middag her i dag noen? Mannen som skal lage.
Så for meg at det ble en travel dag her også med lite skravling men dagen ble litt anderledes enn forventet så da får jeg skravlet littDet er det jeg vil klare også. Men har det da alt for travelt her![]()
Highi, da blir der ryddejobb etterhvertMini har oppdaget tv benken.... og innholdet i tv benken...
Ja har litt å gjøre i kveld når han har sovnet... og kjekt å rive i stykker reklameHighi, da blir der ryddejobb etterhvert![]()
Heldig du var!Har en sovende gutt på armen![]()
Så koselig.
Ja det er det, men blir sliten av det åPrøve å få til i løpet av helga![]()
Ja, var det jeg tenkte påJa det er det, men blir sliten av det ånå har alle dratt da
Å bake ?![]()
Hehe lykke tilJa, var det jeg tenkte på![]()