Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi lager karbonader og steker kylling, ordner vegetar og til eldste laget jeg lammerull og sylte også, han er døpt sånn ikke så lenge før jul.De fleste kjøper, og det er helt greit.
Er bare jeg som stiller litt høye krav til meg selv.
Ville ALDRI reagert på om jeg fikk servert ferdig kjøpt..
![]()
Denne er jo bare helskjønn![]()
Fallt pladask
Vi har sunnmørsk kakebord, så tre på 12 gjester er vanlig, og selvsagt er par desserter (karamellpudding og sjokolademousse?)Holder lenge med 3 kaker. Vi hadde også 3 kaker men var vel 12 stk
. Masse igjen etterpå
![]()
Planen er å lande på akkurat 3.000 innlegg.Jeg kan jo ikke gjøre stort. så jeg hjelper gjerne. Ka mange innlegg mangler du og skal ha?
Ja såklartJa.I valget mellom leilighet og en 3 timer fersk baby, var det ganske lett valg
haha
Ah jeg forstår...men det er jo ikke kjempe masse egentlig om man er effektivPlanen er å lande på akkurat 3.000 innlegg.
Etter dette innlegget mangler jeg 135 innlegg på det.
Problemet er bare at jeg har litt å gjøre i dag
Ja her og. Dåp er så fint og koselig. Når var din termin?Jeg kjenner at jeg begynner å glede meg til dåpen, jeg...
Har en lignende i hvit til lille U.![]()
Denne er jo bare helskjønn
Fallt pladask
Ja har du stikket den selvHar en lignende i hvit til lille U.
Er bare så skjønn
Jeg mangler vel i underkant av 300 for å klare 2525Planen er å lande på akkurat 3.000 innlegg.
Etter dette innlegget mangler jeg 135 innlegg på det.
Problemet er bare at jeg har litt å gjøre i dag
10.1Ja her og. Dåp er så fint og koselig. Når var din termin?![]()
Vaske vinduer, rydde nede, lage middag, ta meg av lille U, få besøk av presten for å snakke dåp +++Ah jeg forstår...men det er jo ikke kjempe masse egentlig om man er effektiv
Hva skal du gjøre i dag?
Er ikke umulig, men kan bli hardt om aktiviteten her er som den har vært de siste dageneJeg mangler vel i underkant av 300 for å klare 2525
Aha, mao. en del ja.Vaske vinduer, rydde nede, lage middag, ta meg av lille U, få besøk av presten for å snakke dåp +++
Kan jo gå det da.Jeg mangler vel i underkant av 300 for å klare 2525
Presten på hjemmebesøk?Vaske vinduer, rydde nede, lage middag, ta meg av lille U, få besøk av presten for å snakke dåp +++
Jepp, seks dager over med føste og to dager før med andreOkei herlig![]()
Har du gått med de andre til termin?