Skravletråd september

De har mindre enn hm ja.

Skal man ha "kuvøseklær" så finnes det en nettbutikk som selger i størrelser fra 400 gram (ja, baby 400 g) eller noe sånn
Det er størrelse 32 om jeg ikke husker helt feil.
Kjenner 3 som har fått ekstrem premature barn

Dersom du kjøper body bør du passe på at den har slike hull på siden.
De er til eventuelle ledninger som går ut og inn og er festet på babyen
Åh godt du nevner. Tror jeg skal notere alt dette ned og gi til mannen og svigermor er jo de om må på shopping evt.

Det har de vel da på barnashus?

Det er størrelse 32 om jeg ikke husker helt feil.
Kjenner 3 som har fått ekstrem premature barn
Tenk for en luksus, sier mamma.

Da hun fikk min bror, i slutten av uke 29, for over 30 år siden, var minste størrelsen i butikkene 60. Hun fikk beskjed om å gå og kjøpe dukkeklær.

Oi så tidlig og så små. Gått bra med alle :)?Tenker i dag og evt. senreaksjoner eller tregere i utvikling osv.
Jeg har en helt frisk og fin bror (ok, briller og astma, men brillene har jeg også, og astmaen har mamma og mine terminfødte barn.) født i slutten av uke 29, 1650 gram.
Det er fantastisk hva de klarer

Jeg har en helt frisk og fin bror (ok, briller og astma, men brillene har jeg også, og astmaen har mamma og mine terminfødte barn.) født i slutten av uke 29, 1650 gram.
Det er fantastisk hva de klarer

Ja, det kan man jo få uansett liksom.
Min søster har briller, ikke prematur.
Jeg har astma og allergi, ei heller prematur.

Jeg er så overlykkelig for at snuppa i magen er stor i vekst på målinger iallefall:)<3

Ja, det kan man jo få uansett liksom.
Min søster har briller, ikke prematur.
Jeg har astma og allergi, ei heller prematur.
Har briller eldstemann her også, fikk da han var fire. Søstra slipper, inntil videre, men med to nærsynte foreldre tenker jeg det er trolig at hun må ha, i løpet av de neste 10 årene...

Vår eldste har vært litt uheldig.

Astmamedisin fikk han da han var 2,5 og fikk vel påvist allergi mot egg før han var tre, samt pollen og katt før han var fire.
Egg vokste han av seg nå i sommer, men sist uke oppdaget vi at han slett ikke tåler nøtter. (ble en tur på legevakten det, gitt)

Back
Topp