Det er størrelse 32 om jeg ikke husker helt feil.De har mindre enn hm ja.
Skal man ha "kuvøseklær" så finnes det en nettbutikk som selger i størrelser fra 400 gram (ja, baby 400 g) eller noe sånn
Kjenner 3 som har fått ekstrem premature barn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er størrelse 32 om jeg ikke husker helt feil.De har mindre enn hm ja.
Skal man ha "kuvøseklær" så finnes det en nettbutikk som selger i størrelser fra 400 gram (ja, baby 400 g) eller noe sånn
Jul er kos.Hehe, herligElsker å pynte til jul
![]()
Åh godt du nevner. Tror jeg skal notere alt dette ned og gi til mannen og svigermor er jo de om må på shopping evt.Dersom du kjøper body bør du passe på at den har slike hull på siden.
De er til eventuelle ledninger som går ut og inn og er festet på babyen
Åh det er jo godtJul er kos.
Gleder meg.
Har avtalt bestilling av lam til jul i dag
Tenk for en luksus, sier mamma.Det er størrelse 32 om jeg ikke husker helt feil.
Det har de.Åh godt du nevner. Tror jeg skal notere alt dette ned og gi til mannen og svigermor er jo de om må på shopping evt.
Det har de vel da på barnashus?
Oi så tidlig og så små. Gått bra med alleDet er størrelse 32 om jeg ikke husker helt feil.
Det håper virkelig jeg også, men siden jeg ikke kan fly på shopping selv da. Så skal jeg lage meg noen listerDet har de.
Håper virkelig dere slipper
Så deiligca 20 gjester.
Hjemmelaget koldtbord, ja
Det er det jaggu.Best det
Jeg har en helt frisk og fin bror (ok, briller og astma, men brillene har jeg også, og astmaen har mamma og mine terminfødte barn.) født i slutten av uke 29, 1650 gram.Oi så tidlig og så små. Gått bra med alle?Tenker i dag og evt. senreaksjoner eller tregere i utvikling osv.
To gikk det dessverre ikke bra med.Oi så tidlig og så små. Gått bra med alle?Tenker i dag og evt. senreaksjoner eller tregere i utvikling osv.
Jeg har en helt frisk og fin bror (ok, briller og astma, men brillene har jeg også, og astmaen har mamma og mine terminfødte barn.) født i slutten av uke 29, 1650 gram.
Det er fantastisk hva de klarer
Huff og huffTo gikk det dessverre ikke bra med.
Den siste er fremdeles bare baby så vet ikke noe om senskader.

Alle var rundt uke 25, så veldig tidligHuff og huffSå trist. Ka uke var dette her i?
![]()
Har briller eldstemann her også, fikk da han var fire. Søstra slipper, inntil videre, men med to nærsynte foreldre tenker jeg det er trolig at hun må ha, i løpet av de neste 10 årene...Ja, det kan man jo få uansett liksom.
Min søster har briller, ikke prematur.
Jeg har astma og allergi, ei heller prematur.
Ikke noe er bedre enn detJeg er så overlykkelig for at snuppa i magen er stor i vekst på målinger iallefall<3
Ja det er jo fryktelig tidligAlle var rundt uke 25, så veldig tidlig
Ja hun ble målt til 1881 g.Ikke noe er bedre enn det