Skravletråd september

Har ikke h&m prematurklær??
Eller er jeg blind? Inne på nettsiden dems.

Skal ikke handle det enda altså, men liker å vite om hun skulle få det travelt igjen og hvor jeg evt. kan sende mannen og svigermor på shopping.

Ja, det satser vi på:)
Guttungen her kom 5 dager før sist.
Hun kan gjerne komme noen dager før, i alle fall ikke veldig mye etter.

For da er det jo ok at vi har julepynt enda på bursdagen hennes, så lenge hun er født senest 13. (20. Dag jul)

Sånn i tilfelle jeg ikke har ryddet bort enda...

Skal ikke handle det enda altså, men liker å vite om hun skulle få det travelt igjen og hvor jeg evt. kan sende mannen og svigermor på shopping.
Når ei bekjent av meg fikk prematurt fant jeg ikke det på HM, kjøpte det i gave på Barnas hus

Hun kan gjerne komme noen dager før, i alle fall ikke veldig mye etter.

For da er det jo ok at vi har julepynt enda på bursdagen hennes, så lenge hun er født senest 13. (20. Dag jul)

Sånn i tilfelle jeg ikke har ryddet bort enda...
Neida, noen dager fint er jo fint.

Julepynt ja, såå koselig. Pleier dere ha huset stappafullt?:)

De har str 46 eller noe sånn, men ikke til ekstrem-prematur

De har str 46 eller noe sånn, men ikke til ekstrem-prematur
Ja, okei. skjønner. På nettsiden fant jeg ingenting.
Men satser nå på å slippe å gå til innkjøp av det og at vi reiser hjem med en baby som passer 50:)

Når ei bekjent av meg fikk prematurt fant jeg ikke det på HM, kjøpte det i gave på Barnas hus
De har mindre enn hm ja.

Skal man ha "kuvøseklær" så finnes det en nettbutikk som selger i størrelser fra 400 gram (ja, baby 400 g) eller noe sånn

Back
Topp