Ja, det satser vi påJepp, seks dager over med føste og to dager før med andre
Så jeg satser på 2016 med denne.
Guttungen her kom 5 dager før sist.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det satser vi påJepp, seks dager over med føste og to dager før med andre
Så jeg satser på 2016 med denne.
Jeg å strikke hører ikke sammen.Ja har du stikket den selv?
Hehe, ok dasåJeg å strikke hører ikke sammen.
Har kjøpt den
Hadde det på de to første, men her er det hjemmebesøk.Presten på hjemmebesøk?
Vi har møtt opp i kirka på gruppesamtale vi. Vet ikke hvordan de gjør det her da, har jo flytta siden sist
Hun kan gjerne komme noen dager før, i alle fall ikke veldig mye etter.Ja, det satser vi på![]()
Guttungen her kom 5 dager før sist.
Når ei bekjent av meg fikk prematurt fant jeg ikke det på HM, kjøpte det i gave på Barnas husHar ikke h&m prematurklær??
Eller er jeg blind? Inne på nettsiden dems.
Skal ikke handle det enda altså, men liker å vite om hun skulle få det travelt igjen og hvor jeg evt. kan sende mannen og svigermor på shopping.
Neida, noen dager fint er jo fint.Hun kan gjerne komme noen dager før, i alle fall ikke veldig mye etter.
For da er det jo ok at vi har julepynt enda på bursdagen hennes, så lenge hun er født senest 13. (20. Dag jul)
Sånn i tilfelle jeg ikke har ryddet bort enda...
Lammegryte i dag så siden vi skal spise rundt 17 bør jeg sett over det som skal bli kraften den skal lages på om en times tid...Aha, mao. en del ja.
Hva skal du lage til middag i dag da?
Er dåpen til helgen?
Når ei bekjent av meg fikk prematurt fant jeg ikke det på HM, kjøpte det i gave på Barnas hus
De har str 46 eller noe sånn, men ikke til ekstrem-prematurHar ikke h&m prematurklær??
Eller er jeg blind? Inne på nettsiden dems.
Skal ikke handle det enda altså, men liker å vite om hun skulle få det travelt igjen og hvor jeg evt. kan sende mannen og svigermor på shopping.
Åhh så deiligLammegryte i dag så siden vi skal spise rundt 17 bør jeg sett over det som skal bli kraften den skal lages på om en times tid...
Dåp på søndag![]()
Sånn nesten ca det ja.Neida, noen dager fint er jo fint.
Julepynt ja, såå koselig. Pleier dere ha huset stappafullt?![]()
Ja, okei. skjønner. På nettsiden fant jeg ingenting.De har str 46 eller noe sånn, men ikke til ekstrem-prematur
Ja, det er det jo.Hadde det på de to første, men her er det hjemmebesøk.
Syns det er litt koselig jeg![]()
Dersom du kjøper body bør du passe på at den har slike hull på siden.Okei, greit.
Barnas hus.
Så vet jeg en butikk i nærheten som heter mini&mikki har litt.
De har mindre enn hm ja.Når ei bekjent av meg fikk prematurt fant jeg ikke det på HM, kjøpte det i gave på Barnas hus
ca 20 gjester.Åhh så deilig
Oi, nærmer seg
Mange gjester?
Koldtbord dere skulle ha sant?
Lokale elr hos dere?
Best detJa, okei. skjønner. På nettsiden fant jeg ingenting.
Men satser nå på å slippe å gå til innkjøp av det og at vi reiser hjem med en baby som passer 50![]()