Skravletråd september

Yes kun vasket av kjøkkenbordet etter frokost så syns jeg er flink:D
Jeg har ikke tatt av bordet ettet frokost...

Tror jeg må tømme oppvaskmaskina først.

På tide å komme meg ut av soverommet (la meg nedpå ettet dusj) , få på meg klær og gjøre en innsats?

Jeg har ikke tatt av bordet ettet frokost...

Tror jeg må tømme oppvaskmaskina først.

På tide å komme meg ut av soverommet (la meg nedpå ettet dusj) , få på meg klær og gjøre en innsats?

Ja, du får gjøre det du orker.
Her skal jeg gjøre minst mulig og bare fått beskjed om å ruge:P

Ja, du får gjøre det du orker.
Her skal jeg gjøre minst mulig og bare fått beskjed om å ruge:P
Ja, du er i en annen situasjon enn meg da. Jeg skal også ta hensyn til kroppen, men jeg får bare vondt, baby har det fint inni der

Nei får enomt dårlig samvittighet når jeg setter andre i en klemme. Hadde både dåpskake og bryluppskake på bestilling de nærmeste ukene.

Åh. Ser den veldig godt. Iallefall til slike ting. Men nå nå du bare senke skuldrene og tenke på dæ sjæl og mageboeren. Det er nok ganske forståelig at du ikke kan gjennomføre de bestillingene..

Kjenner at av og til kommer panikken over meg...er det maserier nå eller er det tatt seg opp igjen...prøver å si til meg selv jeg ikke må bli gal:P

Dette er ikke noe du kunne ha forutsett.
Håper virkelig de som har bestilt skjønner det.
Jada, heldigvis alle har vært forståelsesfulle.
Klarte å hjelpe de med brylupp litt på veien. Tipset om flere andre aktuelle i Bergen som baker.
Og sendt en mail til en annen jeg vet som kanskje kunne fikset en dåpskake.
Det andre var mer kaker til barnebursdag osv, for all del. det er viktig for de...men dåpskaker og bryluppskaker vil få større betydning.

Kan alltids mekke sammen en sjokoladekake fra toro i nød i et barneselskap liksom:P

Back
Topp