11 kg!!! Åhh, vår tar bare 8Er en LG med 11 kg kapasitet.
Dyr som bare rakkern, men elsker den maskinen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
11 kg!!! Åhh, vår tar bare 8Er en LG med 11 kg kapasitet.
Dyr som bare rakkern, men elsker den maskinen
Krysser fingre for dereLitt lite å søke på, men vi håper det ordner seg
Det skjønner jeg godt, men hadde vært enda kjedeligere med prematur babyDet var ikke gøy å avbestille alle kakebestillingene mine![]()
Yes kun vasket av kjøkkenbordet etter frokost så syns jeg er flinkDa gjenstår det bare å gjøre som han sier!![]()
Takk for detKrysser fingre for dere![]()
Jepp, har ikke angret en dag på at vi valgte det11 kg!!! Åhh, vår tar bare 8
Jeg har ikke tatt av bordet ettet frokost...Yes kun vasket av kjøkkenbordet etter frokost så syns jeg er flink![]()
Ja det satser vi på. Må holde seg der inne en stund til![]()
Ja kjære folk.Det skjønner jeg godt, men hadde vært enda kjedeligere med prematur baby
Det var ikke gøy å avbestille alle kakebestillingene mine![]()
Jeg har ikke tatt av bordet ettet frokost...
Tror jeg må tømme oppvaskmaskina først.
På tide å komme meg ut av soverommet (la meg nedpå ettet dusj) , få på meg klær og gjøre en innsats?
Nei får enomt dårlig samvittighet når jeg setter andre i en klemme. Hadde både dåpskake og bryluppskake på bestilling de nærmeste ukene.Det er for en god grunnMen skjønner det ikke er gøy.
Ja, du er i en annen situasjon enn meg da. Jeg skal også ta hensyn til kroppen, men jeg får bare vondt, baby har det fint inni derJa, du får gjøre det du orker.
Her skal jeg gjøre minst mulig og bare fått beskjed om å ruge![]()
Jeg er inne i uke 31 nå ja. 31+4( kk sier 31+3). Termin 1 des.Åja! Iallefall endel uker til. Var du 31 uker på vei eller?
Ja, du er i en annen situasjon enn meg da. Jeg skal også ta hensyn til kroppen, men jeg får bare vondt, baby har det fint inni der
Nei får enomt dårlig samvittighet når jeg setter andre i en klemme. Hadde både dåpskake og bryluppskake på bestilling de nærmeste ukene.
Dette er ikke noe du kunne ha forutsett.Ja kjære folk.
Krever mine de kakene så. Iallefall enkelte av de som dåpskaker etc. Hadde faktisk både bryllupskake og cupcakes til brylupp på bestilling neste uke. Det går ikke!!
Jeg er inne i uke 31 nå ja. 31+4( kk sier 31+3). Termin 1 des.
Jada, heldigvis alle har vært forståelsesfulle.Dette er ikke noe du kunne ha forutsett.
Håper virkelig de som har bestilt skjønner det.