Ja jeg ser det ;-)Prøver så godt jeg kan da![]()
Prøver å hjelpe til så godt jeg kan ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg ser det ;-)Prøver så godt jeg kan da![]()
Hakke tid til kaffe nå for tiden, annet enn på kontoretSi fra om du vil ha en kaffe![]()
Så kan jeg være barmhjertig i en hektisk dag ;-)
Jeg skal levere ungene på skole og i bhg, så time hos osteopat 10.30, og frisør 12.30 ;-)Så deilig med alenedag! Hva er planene?
Neida. Kortvarig gledeHihi, jeg ble aktiv ganske fort ;-)
Men du er gravid nå? Nr 3?
Happy for hjelpJa jeg ser det ;-)
Prøver å hjelpe til så godt jeg kan ;-)
Ja det var litt kjipt :-(Uffda, kjipt![]()
Dagen går gjerne fort likevel da jaJeg skal levere ungene på skole og i bhg, så time hos osteopat 10.30, og frisør 12.30 ;-)
Må bake en kake til jubileumsforestilling på skolen på torsdag også. Og så skal jeg på jobben en tur 16.30 og møte de to andre pedlederene for samarbeidsmøte![]()
Så dagen går nok![]()
Ja det er sant ;-)Eller 55300. Du skal jo skravle med meg![]()
Travelt om dagen???Hakke tid til kaffe nå for tiden, annet enn på kontoret
Men en annen gang, når jeg har hodet litt mer over vann
Skulle egentlig ta et par feriedager/avspassering denne uka jeg. Vel, de kan jeg se langt etter...
Nei og nei :-(Neida. Kortvarig gledeMista for 2 mnd siden i MA (foster 10+4).
Bare hyggelig ;-)Happy for hjelp![]()
Skal bort, og den feriedagen er udiskuterbar! Men hadde tenkt å jobbe kortere (halve?) dager hele uka. Vel, til nå har jeg 1.5 plusstime disse to første dagene...Travelt om dagen???
Får ha det til gode ;-)
Næmmen, skulle ikke du bort da???
Så kjedelig :-(
Vondt jaNei og nei :-(
Så vondt :-(
Men dere prøver igjen eller?
Tja... Jeg er ingen stor baker, (selv om jeg skulle gå baker-og konditor på videregående :-o)Dagen går gjerne fort likevel da ja![]()
Hvilken kake skal du bake?
Ja den er kjip :-(Skal bort, og den feriedagen er udiskuterbar! Men hadde tenkt å jobbe kortere (halve?) dager hele uka. Vel, til nå har jeg 1.5 plusstime disse to første dagene...
Det er da man må tenke at fosteret sikkert ikke var som det skulle og at naturen fikset opp selv. En fattig trøst men..Vondt jamest usikkerheten på hvor lenge vi skal orke som kverner om dagen. Men ja, prøver nå fremdeles...
Det er det jeg prøver å ikke tenke. For da ledsages den tanken av at vi kanskje burde stoppe nå. Har 'diagnosebarn' fra før...Det er da man må tenke at fosteret sikkert ikke var som det skulle og at naturen fikset opp selv. En fattig trøst men..
Hvor mange barn har dere?
Dere får ta tiden til hjelp og skjer det så skjer det![]()
Liker at det er hektisk. Men liker også å ta litt fri når jeg hadde tenktJa den er kjip :-(
Kjedelig med sånn press kan jeg tenke meg :-o
Aha, nei da hjelper nok ikke den tanken :-(Det er det jeg prøver å ikke tenke. For da ledsages den tanken av at vi kanskje burde stoppe nå. Har 'diagnosebarn' fra før...
Vi har to barn.
Er ikke annet å gjøre enn å ta tiden til hjelp. En stund. Så må vi slutte med det en gang og sette kroken på døra...
Haha, ja det er noe med det at man mentalt forbereder seg på litt fri når det er planlagt ;-)Liker at det er hektisk. Men liker også å ta litt fri når jeg hadde tenkt![]()