Skravletråd september

Si fra om du vil ha en kaffe :-P
Så kan jeg være barmhjertig i en hektisk dag ;-)
Hakke tid til kaffe nå for tiden, annet enn på kontoret:p
Men en annen gang, når jeg har hodet litt mer over vann;)
Skulle egentlig ta et par feriedager/avspassering denne uka jeg. Vel, de kan jeg se langt etter...

Så deilig med alenedag! Hva er planene?
Jeg skal levere ungene på skole og i bhg, så time hos osteopat 10.30, og frisør 12.30 ;-)

Må bake en kake til jubileumsforestilling på skolen på torsdag også. Og så skal jeg på jobben en tur 16.30 og møte de to andre pedlederene for samarbeidsmøte :-)

Så dagen går nok :-P

Jeg skal levere ungene på skole og i bhg, så time hos osteopat 10.30, og frisør 12.30 ;-)

Må bake en kake til jubileumsforestilling på skolen på torsdag også. Og så skal jeg på jobben en tur 16.30 og møte de to andre pedlederene for samarbeidsmøte :-)

Så dagen går nok :-P
Dagen går gjerne fort likevel da ja;)
Hvilken kake skal du bake?

Hakke tid til kaffe nå for tiden, annet enn på kontoret:p
Men en annen gang, når jeg har hodet litt mer over vann;)
Skulle egentlig ta et par feriedager/avspassering denne uka jeg. Vel, de kan jeg se langt etter...
Travelt om dagen???

Får ha det til gode ;-)

Næmmen, skulle ikke du bort da???
Så kjedelig :-(

Travelt om dagen???

Får ha det til gode ;-)

Næmmen, skulle ikke du bort da???
Så kjedelig :-(
Skal bort, og den feriedagen er udiskuterbar! Men hadde tenkt å jobbe kortere (halve?) dager hele uka. Vel, til nå har jeg 1.5 plusstime disse to første dagene...

Vondt ja:( mest usikkerheten på hvor lenge vi skal orke som kverner om dagen. Men ja, prøver nå fremdeles...
Det er da man må tenke at fosteret sikkert ikke var som det skulle og at naturen fikset opp selv. En fattig trøst men..

Hvor mange barn har dere?
Dere får ta tiden til hjelp og skjer det så skjer det :-)

Det er da man må tenke at fosteret sikkert ikke var som det skulle og at naturen fikset opp selv. En fattig trøst men..

Hvor mange barn har dere?
Dere får ta tiden til hjelp og skjer det så skjer det :-)
Det er det jeg prøver å ikke tenke. For da ledsages den tanken av at vi kanskje burde stoppe nå. Har 'diagnosebarn' fra før...
Vi har to barn.
Er ikke annet å gjøre enn å ta tiden til hjelp. En stund. Så må vi slutte med det en gang og sette kroken på døra...

Det er det jeg prøver å ikke tenke. For da ledsages den tanken av at vi kanskje burde stoppe nå. Har 'diagnosebarn' fra før...
Vi har to barn.
Er ikke annet å gjøre enn å ta tiden til hjelp. En stund. Så må vi slutte med det en gang og sette kroken på døra...
Aha, nei da hjelper nok ikke den tanken :-(
Huff, ikke lett å vite alltid hva som er det beste å gjøre :-(

Liker at det er hektisk. Men liker også å ta litt fri når jeg hadde tenkt:p
Haha, ja det er noe med det at man mentalt forbereder seg på litt fri når det er planlagt ;-)

Jeg hadde blitt gretten om styreren kom og sa at jeg ikke kan ta fri torsdag og fredag neste uke som planlagt :-P

Back
Topp