Skravletråd september

Greit å ha det meste klart ja. Blir ikke mye skravling på deg før til neste uke da kanskje?
Torsdag kommer til å bli hektisk, da er mannen hjemme for å ta Ulrik mens jeg er på kjøkkenet.
På fredag skal bare ting ut og inn av ovnen.
På lørdag tar jeg det som er av sjømat og legger opp på fat..

Skulle tro det spøkte her:-O. Måtte inn på rommet og trøste en gråtende mini, ble borte i 10 min, tven sto på i stuen da jeg gikk inn til mini og var skrudd av da jeg kom tilbake:-/

Er det ingen hørsel igjen på venstre?

Vann i øret må jo gjøre at det er rimelig vanskelig å høre :-o
Joda det er det,men den pioingen og susingen er slitsom.
Hører det meste bortsett fra 4 laveste lydene. Men jeg hører ikke godt;)
Var vel kun en lyd jeg hørte perfekt.

Høyre var dårligere enn venstre,men det visste jeg

Skulle tro det spøkte her:-O. Måtte inn på rommet og trøste en gråtende mini, ble borte i 10 min, tven sto på i stuen da jeg gikk inn til mini og var skrudd av da jeg kom tilbake:-/

Vår slår seg av om den har stått på i en bestemt tid, det er noen timer da, 3 eller 4, uten at fjernkontrollen er brukt. Det kommer advarsel, men bare sånn "slår seg av om et minutt"

Torsdag kommer til å bli hektisk, da er mannen hjemme for å ta Ulrik mens jeg er på kjøkkenet.
Skjønner det kan bli litt hektisk da. Du får skravle litt når du har tid og ork :)

At venstre øre er permanent skadet pga mange infeksjoner
Høyre øre er fullt av vann,om det blir vwrre utover vinteren må jeg inn og stikke hull
Så du må tåle smerter og piping fra venstre på permanent basis? Og høyre kan bli bedre/bra?
:(

Vår slår seg av om den har stått på i en bestemt tid, det er noen timer da, 3 eller 4, uten at fjernkontrollen er brukt. Det kommer advarsel, men bare sånn "slår seg av om et minutt"
Akkurat likt her men tven hadde kun stått på en liten time:-/

Imponert over at du lager alt selv altså!!

Back
Topp