Det er jeg alltidFår heller prøve neste måned. Spent på utfordringene da
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jeg alltidFår heller prøve neste måned. Spent på utfordringene da
![]()
På rundt tall, eller på et krav?Jeg er redd for det samme skjer her... Har riktignok bare 160 innlegg igjen eller noe, men er alt for opptatt i morra...
Gikk det dårlig hos ønh?Vært hos ønh,shoppet på ikea,vært på sandvika ss
Er det ingen hørsel igjen på venstre?At venstre øre er permanent skadet pga mange infeksjoner
Høyre øre er fullt av vann,om det blir vwrre utover vinteren må jeg inn og stikke hull
Torsdag kommer til å bli hektisk, da er mannen hjemme for å ta Ulrik mens jeg er på kjøkkenet.Greit å ha det meste klart ja. Blir ikke mye skravling på deg før til neste uke da kanskje?
Håper du har kost degTusen takk søta![]()
Joda det er det,men den pioingen og susingen er slitsom.Er det ingen hørsel igjen på venstre?
Vann i øret må jo gjøre at det er rimelig vanskelig å høre :-o
Har dere ikke en gammen maskin som egentlig er kassert han kan få?
Frøkna vår på 3,5 har en gammel maskin som egentlig er kassert..
Skulle tro det spøkte her:-O. Måtte inn på rommet og trøste en gråtende mini, ble borte i 10 min, tven sto på i stuen da jeg gikk inn til mini og var skrudd av da jeg kom tilbake:-/
Skjønner det kan bli litt hektisk da. Du får skravle litt når du har tid og orkTorsdag kommer til å bli hektisk, da er mannen hjemme for å ta Ulrik mens jeg er på kjøkkenet.
På fredag skal bare ting ut og inn av ovnen.
På lørdag tar jeg det som er av sjømat og legger opp på fat..
Så du må tåle smerter og piping fra venstre på permanent basis? Og høyre kan bli bedre/bra?At venstre øre er permanent skadet pga mange infeksjoner
Høyre øre er fullt av vann,om det blir vwrre utover vinteren må jeg inn og stikke hull
Akkurat likt her men tven hadde kun stått på en liten time:-/Vår slår seg av om den har stått på i en bestemt tid, det er noen timer da, 3 eller 4, uten at fjernkontrollen er brukt. Det kommer advarsel, men bare sånn "slår seg av om et minutt"
Deilig å være tidlig ferdig daHaha, nei igrunnen ikke ;-)
Jeg har også vært på jobb ;-)
Tidlig ferdig i dag ;-)
På (halv)rundt tall. Vil ha 3.000 i sept, for da får jeg 6.500 totaltPå rundt tall, eller på et krav?
Imponert over at du lager alt selv altså!!Torsdag kommer til å bli hektisk, da er mannen hjemme for å ta Ulrik mens jeg er på kjøkkenet.
På fredag skal bare ting ut og inn av ovnen.
På lørdag tar jeg det som er av sjømat og legger opp på fat..
Kommer nok ikke til å bli kvitt meg så lettSkjønner det kan bli litt hektisk da. Du får skravle litt når du har tid og ork![]()
Det regner jeg jo medKommer nok ikke til å bli kvitt meg så lett
vil være innom litt innimellom
Trenger vel pauser du ogsåKommer nok ikke til å bli kvitt meg så lett
vil være innom litt innimellom
Ikke alt..Imponert over at du lager alt selv altså!!