Det kan man fint venne seg tilDeili dethun la seg halv 8 igår. 2 matinger på natta og ville ikke opp før da. Kan venne meg til det
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan man fint venne seg tilDeili dethun la seg halv 8 igår. 2 matinger på natta og ville ikke opp før da. Kan venne meg til det
![]()
Deilig med en tur?Jepp! Og nå er vi hjemme igjen![]()
Det kan man fint venne seg til![]()
Må kanskje lage det jeg også etterhvertVar helt tomt nå, så da måtte det lages mer![]()
Sender deg en varm klemDet de ser er at mormunnen min er veldig rød og lettblødlig. Ble undersøkt av lege nå i sted. Hadde 2 dråper blod på toalettet og litt ved undersøkelse nedentil. Dette skulle ta opp med bakvakt lege. Ved små sammentrekninger ser de også at mormunnen utvider seg
Han har nok helt sikkert det da![]()
Hvorfor ikkeIkke så veldig bra..
Nam, så flink du er!!Baker boller idag![]()
Tusen takkNam, så flink du er!!![]()
Krysser fingre for action snartEn veldig god en å
Nå har vært ut å gått i 30min med hunden,sitter inne med kraftige kynnere nå som jeg håper kan ta seg opp snart![]()
Kunne ikke passet bedreNår mammaen er et skikkelig b menneske, passer det bra![]()
Veldig kjektTusen takk. Greit å fylle opp fryseren litt hvis det plutselig kommer besøk
![]()
Takk søte duSender deg en varm klem![]()
Deilig med en tur?![]()
Kunne ikke passet bedre![]()
Det de ser er at mormunnen min er veldig rød og lettblødlig. Ble undersøkt av lege nå i sted. Hadde 2 dråper blod på toalettet og litt ved undersøkelse nedentil. Dette skulle ta opp med bakvakt lege. Ved små sammentrekninger ser de også at mormunnen utvider seg
Kryss det som krysses kanKrysser fingre for action snart![]()
Han er hvertfall redd denÆsj danervøs for støvsuger?
Det de ser er at mormunnen min er veldig rød og lettblødlig. Ble undersøkt av lege nå i sted. Hadde 2 dråper blod på toalettet og litt ved undersøkelse nedentil. Dette skulle ta opp med bakvakt lege. Ved små sammentrekninger ser de også at mormunnen utvider seg
Hva kjøpte du da?Ja, det var dettur og shopping er aldri feil!