Skravletråd september

Det de ser er at mormunnen min er veldig rød og lettblødlig. Ble undersøkt av lege nå i sted. Hadde 2 dråper blod på toalettet og litt ved undersøkelse nedentil. Dette skulle ta opp med bakvakt lege. Ved små sammentrekninger ser de også at mormunnen utvider seg

Oj det hørtes ikke veldig bra ut... krysser fingre og tær mens jeg sender over en klem ❤

Hehe ja det må jo til det og :P

Den siste tiden har hun bare sove en halvtime i strekk, og må hele tiden inn å dytte inn smokken:p ei mara å få henne til å sove altså :p trøtt og gjesper som bare det :p

Den siste tiden har hun bare sove en halvtime i strekk, og må hele tiden inn å dytte inn smokken:p ei mara å få henne til å sove altså :p trøtt og gjesper som bare det :p

Vi er vist flere med det problemet for tiden at de bare sover korte dupper :P

Vi er vist flere med det problemet for tiden at de bare sover korte dupper :P

Nesten godt å høre det ikke bare er mi:p får trøste meg med at hun ikke er sur i det minste :p bare har en ting hvor hun våkner hele tiden, snur hodet og smiler til babycallen :p haha eler storgliser når jeg kommer og dytter inn tutta:p

Nesten godt å høre det ikke bare er mi:p får trøste meg med at hun ikke er sur i det minste :p bare har en ting hvor hun våkner hele tiden, snur hodet og smiler til babycallen :p haha eler storgliser når jeg kommer og dytter inn tutta:p

Greit at hu ikke er sur da :)

Greit at hu ikke er sur da :)

Veeldig greit. Og mindre skrik nå på kvelden **bank i bordet!**

Tidligere var det timesvis hver kveld. Nå har det blit litt roligere. Igår var det knapt fem minutter. Bare sånn kveldssurtring som er høyst normalt og levbart ;)

Veeldig greit. Og mindre skrik nå på kvelden **bank i bordet!**

Tidligere var det timesvis hver kveld. Nå har det blit litt roligere. Igår var det knapt fem minutter. Bare sånn kveldssurtring som er høyst normalt og levbart ;)

Det høres veldig bra ut da :) ja litt lyd må man regne med at kommer :)

Back
Topp