Da er jeg tilbakeble bare 2 km løping, men Med en Simovogn så sier jeg meg fornøyd
Godt jobba!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er jeg tilbakeble bare 2 km løping, men Med en Simovogn så sier jeg meg fornøyd
Ble boller med vaniljekremfyll iNå har vi og vært på turble ca to timer
Oooh, hva baker du?![]()
En liten dupp på sofaen ble til 3t(!)...
Er litt mer uthvilt nå i allefall
Så nå blir det lunsj![]()
Hørtes veldig deilig ut daIkke verst det da. Hvor langt pleier du å løpe?
Ikke verst daHørtes veldig deilig ut da![]()
Før jeg ble gravid så løp jeg glatt, alt fra 6 km - 1 mil, men nå sliter jeg med 4![]()
Ble boller med vaniljekremfyll i![]()
Trur jeg kan si det blir en innedag idag, med god samvittighet. Høststorm i full anmarsj!
Husker vi også hadde mye kake igjen etter dåpenNam! Høres godt ut!
Tør ikke vake her..har fremdeles for mye kake igjen etter navnefest. Har ikke godt av mer nå![]()
Ja da er det bare å holde seg inne![]()
Det de ser er at mormunnen min er veldig rød og lettblødlig. Ble undersøkt av lege nå i sted. Hadde 2 dråper blod på toalettet og litt ved undersøkelse nedentil. Dette skulle ta opp med bakvakt lege. Ved små sammentrekninger ser de også at mormunnen utvider seg
Jupp. Og iherdig prøve å få snupps til å sove heller![]()
Hehe ja det må jo til det og![]()
Den siste tiden har hun bare sove en halvtime i strekk, og må hele tiden inn å dytte inn smokkenei mara å få henne til å sove altså
trøtt og gjesper som bare det
![]()
Her er det omvendtIkke verst da. Aldri hatt kondis til jogging jeg :-/. Men på tredemølle kunne jeg løpe 30-45 min men ute - ikke sjans
![]()
Husker vi også hadde mye kake igjen etter dåpen. For ikke snakke om etter bryllupet
![]()
Vi er vist flere med det problemet for tiden at de bare sover korte dupper![]()
Nesten godt å høre det ikke bare er mifår trøste meg med at hun ikke er sur i det minste
bare har en ting hvor hun våkner hele tiden, snur hodet og smiler til babycallen
haha eler storgliser når jeg kommer og dytter inn tutta
![]()
Greit at hu ikke er sur da![]()
Så hærligNesten godt å høre det ikke bare er mifår trøste meg med at hun ikke er sur i det minste
bare har en ting hvor hun våkner hele tiden, snur hodet og smiler til babycallen
haha eler storgliser når jeg kommer og dytter inn tutta
![]()
Veeldig greit. Og mindre skrik nå på kvelden **bank i bordet!**
Tidligere var det timesvis hver kveld. Nå har det blit litt roligere. Igår var det knapt fem minutter. Bare sånn kveldssurtring som er høyst normalt og levbart![]()
Det høres veldig bra ut daja litt lyd må man regne med at kommer
![]()