Så hærlig![]()
Hun er bra herlig ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så hærlig![]()
Ikke så veldig bra..Jeg skjønner.. Hvordan gikk det hos ønh?
Hehe så skjøntHun er bra herlig jababycallen ser ut som en katt på en måte, så kaller det hennes nye bestevenn for ser stadig at hun ligger å gliser til den
haha
ganske morsomt å se påHehe så skjønt
Hehe.. etter fødselen sliter jeg med tredemøller ogsåHer er det omvendtsliter med å jogge på tredemølle
Nei det kan man si. Ikke vært noe mer blod nå da så håper på det beste. Fått imeg lunsj og venter nå bare på svar. Fått meg et til kryssord blad heheOj det hørtes ikke veldig bra ut... krysser fingre og tær mens jeg sender over en klem ❤
Det så godt utBaker boller idag![]()
Kiropraktoren må ha løst opp noe![]()
Åjada, etter 3 timer daglig i strekk, er dette ingentingber om at det fortsetter slik
![]()
Ikke så veldig bra..
Æsj daSå flott..
Liten gutt som ikke vil sove i dag, og som har funnet ut at støvsugeren er farlig
Deilig uten planerHørtes herlig ut
Ingen spesielle planer her i dag![]()
Hehe...3 timer er en god duppEn liten dupp på sofaen ble til 3t(!)...
Er litt mer uthvilt nå i allefall
Så nå blir det lunsj![]()
Nei det kan man si. Ikke vært noe mer blod nå da så håper på det beste. Fått imeg lunsj og venter nå bare på svar. Fått meg et til kryssord blad hehe
En veldig god en åHehe...3 timer er en god dupp![]()
Du opplever nok det når den tid kommerIkke kommet så langt at han har begynt å barnehage her ennå men blir ikke overrasket hvis mye forsvinner der også :-/
Det er også godtDet så godt ut
Jeg har bakt rundstykker i dag![]()
Ja veldig bra. Bare super takknemlig og overlykkelig for jo lengre hun vil være inni der nå så hun vokser seg enda sterkere og størreSå bra at det ikke har kommet noe mer. Hehe kjekt med et kryssord blad
Var helt tomt nå, så da måtte det lages merDet er også godt![]()
Har en mistanke om detDu opplever nok det når den tid kommer![]()