Håper han roer seg snartJoda men får noen slike perioder hvor han gråter i søvne og jeg må ofte inn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper han roer seg snartJoda men får noen slike perioder hvor han gråter i søvne og jeg må ofte inn.
Haha, jeg foretrekker å sove da![]()
Trodde han hadde sovnet men måtte jammen meg inn en gang til..Håper han roer seg snart![]()
Hehe jaJeg er jaggu litt av en gulping som gjetta riktig altså Haha![]()
Hoho...håper det hjelperJeg prøver å forberede meg mentalt på at det ikke er så ille å starte dagen litt for tidlig![]()
Ja ikke noe særlig. Heldigvis virker hun sterk.Uff, så kjedelig med rier så tidligHåper de stopper, men om de ikke gjør det, så går det nok fint med babyen
![]()
Ja. I dag har det iallwfall vært 2 fødsler påavd. KKvinneskrik.Ja det er jo det![]()
Ja. I dag har det iallwfall vært 2 fødsler påavd. KKvinneskrik.
Nei på ingen måte.hehe Går i kryssord,leser,mob ,spiser og prøver soveHehe det skjer vel ikke så mye spennende der, så greit å få med seg slike ting![]()
Nei på ingen måte.hehe Går i kryssord,leser,mob ,spiser og prøver sove
Enerom heldigvis. Var naborommet siste fødsel var så ikke rart jeg hørte heheUff ja, det er noe av det kjedeligste med å være på sykehus... har du enerom eller deler du?
Enerom heldigvis. Var naborommet siste fødsel var så ikke rart jeg hørte hehe
Ja heldig med det. Ja gjorde det. Jeg skrek mye sist så forstår detVeldig greit med enerom daHaha nei det kom vel kanskje litt lyd fra henne
![]()
Hei!Hei. Orker ikke svare alle. Med guttungen går det bra. Han bare slo den kraftig stakkar,verken brudd eller forstuet. Vi ønsket å utelukke alt så det var vel verdt turen. Han fikk plaster av legen og var kry over det. Så har det skjedd enda mer på denne kanten. I går halv 3 var det opp på føden. Premature rierFått lungemodingsprøyte og ligger med drypp i håp om å forhindre tidlig fødsel. Kun inne i uke 31.Heldigvis er snuppa sterk. Tenk på oss. Er redd..
Næmmen kjære vene!?!!!En liten jente på 1 år satt på fanget til pappaen sin i baksetet på en bil!
Jeg tilbød meg å kjøre barnet hjem siden de ikke hadde bilsete...men det var visst ikke nødvendig?!![]()
Enerom skulle egentlig bare mangle, men ja bra du har det!Enerom heldigvis. Var naborommet siste fødsel var så ikke rart jeg hørte hehe