Ja riktig,dustemenneskerDet kan de umulig vite
Dustemennesker...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja riktig,dustemenneskerDet kan de umulig vite
Dustemennesker...
Hahaskikkelig murmeldyr han
![]()
Hvor i alle dager skal man anmelde slike ting?Det kan de umulig vite
Dustemennesker...
Hihi...skal ikke se bort ifra at han har gjort detHan sover fortsatt :O jeg er litt redd han har tatt natta og dermed våkner på et tidspunkt som ikke kommer til å passe meg veldig bra![]()
Er jo liksom politiet som skal håndtere slikt, men desverre blir ikke disse sakene prioritertHvor i alle dager skal man anmelde slike ting?
Det er jo livsfarlig
Tusen hjertelig takkOi, så det er derfor du har vært borte fra oss
Krysser alt jeg har for at lillemor holder seg i magen enda noen uker!!
Varm klem![]()
Hihi...skal ikke se bort ifra at han har gjort det
Morgen hos deg kl 03?? Uff...håper ikke det er tilfelle!![]()
Ja når det først er som det er ,må jeg si at det er veldig posJa det skal ikke mye til for å få frem et smil hos de barna
Det er jo bra da, hun har jo bare godt av å være litt stor![]()
Så dramatisk er jeg ikke
Synes jeg gjorde mitt ved å si ifra... Men ser jeg dem en gang til så ringer jeg politiet!
Jo han prøver. Men mini bare gråter til jeg kommer:-/Kan ikke mannen avlaste deg litt da?
Så kjedelig daJo han prøver. Men mini bare gråter til jeg kommer:-/
Nå virker det som han roet seg og sover godt. Ligger i vår seng da så får se om jeg klarer å lirke han tilbake i egen seng når jeg legger megUff da, håper mini snart sover ordentlig
Joda men får noen slike perioder hvor han gråter i søvne og jeg må ofte inn.Uff daikke i form?
Ja. Men nå virker det som han roet seg og sover godtSå kjedelig da![]()
Uff, så kjedelig med rier så tidligHei. Orker ikke svare alle. Med guttungen går det bra. Han bare slo den kraftig stakkar,verken brudd eller forstuet. Vi ønsket å utelukke alt så det var vel verdt turen. Han fikk plaster av legen og var kry over det. Så har det skjedd enda mer på denne kanten. I går halv 3 var det opp på føden. Premature rierFått lungemodingsprøyte og ligger med drypp i håp om å forhindre tidlig fødsel. Kun inne i uke 31.Heldigvis er snuppa sterk. Tenk på oss. Er redd..
Krysser fingrene for detJa. Men nå virker det som han roet seg og sover godt![]()
JessMoro for ham det
Deilig med mann som trives på kjøkkenet![]()
Ja når det først er som det er ,må jeg si at det er veldig pos![]()
Godt å høre! Sterk du også!Tusen hjertelig takkSnuppa er heldigvis sterk
Haha, jeg foretrekker å sove daJeg ser for meg det jamen la oss se det positive i det å starte dagen tidlig da, man kan få gjort mye før andre har stått opp
![]()