Skravletråd september

Hei. Orker ikke svare alle. Med guttungen går det bra. Han bare slo den kraftig stakkar,verken brudd eller forstuet. Vi ønsket å utelukke alt så det var vel verdt turen. Han fikk plaster av legen og var kry over det. Så har det skjedd enda mer på denne kanten. I går halv 3 var det opp på føden. Premature rier:(Fått lungemodingsprøyte og ligger med drypp i håp om å forhindre tidlig fødsel. Kun inne i uke 31.Heldigvis er snuppa sterk. Tenk på oss. Er redd..

Så bra at alt er fint med gutten!

Håper dryppet hjelper og lille jenta holder seg inni magen en stund til! Tenker masse på deg❤ stor klem❤

Jeg er så ensom.
Jeg har tre flott barn og en fantastisk mann, men jeg er ensom.
Sitter hver eneste kveld hjemme, aldri ute med venninner lenger.
Har heller aldri hatt så mye av dem.
Ingen ringer og spør om jeg vil være med på noe.
Blir aldri invitert på noe annet enn generelle invitasjoner.
Ingen ringer meg
.....
....
Dette vil jeg ikke mer.
Har tenkt på de en stund.
Er spesielt ei jeg har lyst til å finne tilbake til.
Sendte melding på FB til henne.
"Hei, skal vi ta en jente tur til våren?"
Nå har vi avtalt en kveld med rødvin for å planlegge turen :)
...
..
Er ofte ikke så mye som skal til :)
Så herlig at du tar tak i det og gjør noe!!:D
Noen ganger er det ikke mer enn en melding som skal til;)

Så godt det gikk bra med guttungen❤️
Men oi så skummelt med med premature rier! Skal man virkelig ikke spøke med altså! Godt du har fått lungemodning og drypp for å stoppe! Skal krysse alt jeg kan og sende massevis av tanker din vei. Tvi tvi❤️❤️
Tusen hjertelig takk:)

Hei. Orker ikke svare alle. Med guttungen går det bra. Han bare slo den kraftig stakkar,verken brudd eller forstuet. Vi ønsket å utelukke alt så det var vel verdt turen. Han fikk plaster av legen og var kry over det. Så har det skjedd enda mer på denne kanten. I går halv 3 var det opp på føden. Premature rier:(Fått lungemodingsprøyte og ligger med drypp i håp om å forhindre tidlig fødsel. Kun inne i uke 31.Heldigvis er snuppa sterk. Tenk på oss. Er redd..
Uff da,alle gode tanker sendes din vei

Oi, plutselig sovehjerte?;)

Han har de siste dagene funnet ut at han er så stor at man ikke trenger å sove, bare 15-20 min power nap noen ganger iløpet av dagen.. helt til i ettermiddag, så nå har han sovet rundt 5 timer og jeg lurer nå på når han har tenkt til å starte dagen i natt Haha :P

Så bra at alt er fint med gutten!

Håper dryppet hjelper og lille jenta holder seg inni magen en stund til! Tenker masse på deg❤ stor klem❤
Ja smilet var raskt på plass når legen på legevakten fant frem en bil og han skulle få plaster. Heldigvis for det. Tusen tusen takk. Hun er heldigvis beregnet til å være over snitt i str

Oi, så det er derfor du har vært borte fra oss:(
Krysser alt jeg har for at lillemor holder seg i magen enda noen uker!!
Varm klem❤️

Jeg er så ensom.
Jeg har tre flott barn og en fantastisk mann, men jeg er ensom.
Sitter hver eneste kveld hjemme, aldri ute med venninner lenger.
Har heller aldri hatt så mye av dem.
Ingen ringer og spør om jeg vil være med på noe.
Blir aldri invitert på noe annet enn generelle invitasjoner.
Ingen ringer meg
.....
....
Dette vil jeg ikke mer.
Har tenkt på de en stund.
Er spesielt ei jeg har lyst til å finne tilbake til.
Sendte melding på FB til henne.
"Hei, skal vi ta en jente tur til våren?"
Nå har vi avtalt en kveld med rødvin for å planlegge turen :)
...
..
Er ofte ikke så mye som skal til :)
Så bra at du gjør noe med situasjonen :) Kjenner meg litt igjen, da jeg ikke er så sosial av meg, men har heldigvis en venninneklubb der vi jevnlig møtes og noen gode nabodamer jeg går tur med sånn nå og da ;)Godt å komme seg ut litt!

Ja smilet var raskt på plass når legen på legevakten fant frem en bil og han skulle få plaster. Heldigvis for det. Tusen tusen takk. Hun er heldigvis beregnet til å være over snitt i str

Ja det skal ikke mye til for å få frem et smil hos de barna :)
Det er jo bra da, hun har jo bare godt av å være litt stor :)

Back
Topp