Det skjønner jeg. Du har mer enn nok annen mat som du skal tenke påDa måtte jeg ha bakt selv og det har jeg ikke tid til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jeg. Du har mer enn nok annen mat som du skal tenke påDa måtte jeg ha bakt selv og det har jeg ikke tid til
Hei. Orker ikke svare alle. Med guttungen går det bra. Han bare slo den kraftig stakkar,verken brudd eller forstuet. Vi ønsket å utelukke alt så det var vel verdt turen. Han fikk plaster av legen og var kry over det. Så har det skjedd enda mer på denne kanten. I går halv 3 var det opp på føden. Premature rierFått lungemodingsprøyte og ligger med drypp i håp om å forhindre tidlig fødsel. Kun inne i uke 31.Heldigvis er snuppa sterk. Tenk på oss. Er redd..
Så herlig at du tar tak i det og gjør noe!!Jeg er så ensom.
Jeg har tre flott barn og en fantastisk mann, men jeg er ensom.
Sitter hver eneste kveld hjemme, aldri ute med venninner lenger.
Har heller aldri hatt så mye av dem.
Ingen ringer og spør om jeg vil være med på noe.
Blir aldri invitert på noe annet enn generelle invitasjoner.
Ingen ringer meg
.....
....
Dette vil jeg ikke mer.
Har tenkt på de en stund.
Er spesielt ei jeg har lyst til å finne tilbake til.
Sendte melding på FB til henne.
"Hei, skal vi ta en jente tur til våren?"
Nå har vi avtalt en kveld med rødvin for å planlegge turen
...
..
Er ofte ikke så mye som skal til![]()
Tusen hjertelig takkSå godt det gikk bra med guttungen
Men oi så skummelt med med premature rier! Skal man virkelig ikke spøke med altså! Godt du har fått lungemodning og drypp for å stoppe! Skal krysse alt jeg kan og sende massevis av tanker din vei. Tvi tvi![]()
Hehe ja det stemmerJa jeg regna med du var født i 91 Hehe 4 år er ikke noe å bry seg om nei![]()
Uff da,alle gode tanker sendes din veiHei. Orker ikke svare alle. Med guttungen går det bra. Han bare slo den kraftig stakkar,verken brudd eller forstuet. Vi ønsket å utelukke alt så det var vel verdt turen. Han fikk plaster av legen og var kry over det. Så har det skjedd enda mer på denne kanten. I går halv 3 var det opp på føden. Premature rierFått lungemodingsprøyte og ligger med drypp i håp om å forhindre tidlig fødsel. Kun inne i uke 31.Heldigvis er snuppa sterk. Tenk på oss. Er redd..
Å ja.Det skjønner jeg. Du har mer enn nok annen mat som du skal tenke på![]()
Uff da4je gang jeg er inne hos mini på en halvtime:-/
Oi, plutselig sovehjerte?![]()
Ja smilet var raskt på plass når legen på legevakten fant frem en bil og han skulle få plaster. Heldigvis for det. Tusen tusen takk. Hun er heldigvis beregnet til å være over snitt i strSå bra at alt er fint med gutten!
Håper dryppet hjelper og lille jenta holder seg inni magen en stund til! Tenker masse på deg❤ stor klem❤
HahaOg lillebror ligger fortsatt på sofaen og sover... kjenner at dette kan bli spennende siden han sovnet ved 4 tiden![]()
Deilig med alt som er gjortDa er dåpskake bestilt![]()
Jaja, da blir han litt lengre oppe i kveldsovner nok til slutt..
![]()
Tusen hjertelig takkUff da,alle gode tanker sendes din vei
Oi, så det er derfor du har vært borte fra ossHei. Orker ikke svare alle. Med guttungen går det bra. Han bare slo den kraftig stakkar,verken brudd eller forstuet. Vi ønsket å utelukke alt så det var vel verdt turen. Han fikk plaster av legen og var kry over det. Så har det skjedd enda mer på denne kanten. I går halv 3 var det opp på føden. Premature rierFått lungemodingsprøyte og ligger med drypp i håp om å forhindre tidlig fødsel. Kun inne i uke 31.Heldigvis er snuppa sterk. Tenk på oss. Er redd..
Hehe ja det stemmer![]()
Så bra at du gjør noe med situasjonenJeg er så ensom.
Jeg har tre flott barn og en fantastisk mann, men jeg er ensom.
Sitter hver eneste kveld hjemme, aldri ute med venninner lenger.
Har heller aldri hatt så mye av dem.
Ingen ringer og spør om jeg vil være med på noe.
Blir aldri invitert på noe annet enn generelle invitasjoner.
Ingen ringer meg
.....
....
Dette vil jeg ikke mer.
Har tenkt på de en stund.
Er spesielt ei jeg har lyst til å finne tilbake til.
Sendte melding på FB til henne.
"Hei, skal vi ta en jente tur til våren?"
Nå har vi avtalt en kveld med rødvin for å planlegge turen
...
..
Er ofte ikke så mye som skal til![]()
Det kan de umulig viteRister oppgitt på hodet.
Lurer på om de vet at de fleste ulykkene skjer på korte turer..
Ja smilet var raskt på plass når legen på legevakten fant frem en bil og han skulle få plaster. Heldigvis for det. Tusen tusen takk. Hun er heldigvis beregnet til å være over snitt i str