Skravletråd september

Hei. Orker ikke svare alle. Med guttungen går det bra. Han bare slo den kraftig stakkar,verken brudd eller forstuet. Vi ønsket å utelukke alt så det var vel verdt turen. Han fikk plaster av legen og var kry over det. Så har det skjedd enda mer på denne kanten. I går halv 3 var det opp på føden. Premature rier:(Fått lungemodingsprøyte og ligger med drypp i håp om å forhindre tidlig fødsel. Kun inne i uke 31.Heldigvis er snuppa sterk. Tenk på oss. Er redd..
Huff, her har jeg gått glipp av mye:eek:
Godt å høre at det går bra med gutten. Håper lillesøster holder seg inne en stund til. Masse lykke til fremover :)
Du er heldigvis i gode hender da:)

Hei. Orker ikke svare alle. Med guttungen går det bra. Han bare slo den kraftig stakkar,verken brudd eller forstuet. Vi ønsket å utelukke alt så det var vel verdt turen. Han fikk plaster av legen og var kry over det. Så har det skjedd enda mer på denne kanten. I går halv 3 var det opp på føden. Premature rier:(Fått lungemodingsprøyte og ligger med drypp i håp om å forhindre tidlig fødsel. Kun inne i uke 31.Heldigvis er snuppa sterk. Tenk på oss. Er redd..
Så godt det gikk bra med guttungen❤️
Men oi så skummelt med med premature rier! Skal man virkelig ikke spøke med altså! Godt du har fått lungemodning og drypp for å stoppe! Skal krysse alt jeg kan og sende massevis av tanker din vei. Tvi tvi❤️❤️

Jo takk :)

Så Bra :) ingen fortjener å være alene
Huff da Musemor!

Det er litt lett at livet fort dreier som om mann, unger, heim og jobb. Merker jo selv at tidsklemma er særdeles tilstedeværende. Samtidig er jeg så glad for jentegjengen min her hvor alle er så flinke til å ta initiativ til å treffe. Ofte ikke mye som skal til. Og så viktig å få være litt bare seg selv også, ikke fylle en av rollene livet består av.
Bra tiltak Musemor! Regner med det blir en fin kveld.
Sender deg en god varm klem :)
Er ofte slik her også...føler det bestandig jeg som tar kontakt med mine venner...

Så gøy :) det er faktisk ikke så mye som skal til noen ganger :D
Så fint at du tok kontakt da:)

Vi har hatt "kontakt" hele tiden, men da som to småbarnsfamilier.
Våre barn er veldig glade i hverandre og kjent hverandre siden de kom ut av magen,
Tidsklemmen har bare tatt venninne tiden.
Hun virket også ekstremt glad for jeg tok kontakt

Huff, her har jeg gått glipp av mye:eek:
Godt å høre at det går bra med gutten. Håper lillesøster holder seg inne en stund til. Masse lykke til fremover :)
Du er heldigvis i gode hender da:)
Ja skjedd litt for mye her. Guttkoser koser seg heldigvis og alt bra med han. Jeg er velsignet med verdens beste svigers. De hjelper masse til nå. Takk for det. Jada får god oppfølging vi heldigvis

Sjokolade kremkake..
Kommer helt an på hva du mener med tidlig det.
Dåpen er på søndag og de trenger bestillingen før kl 14 dagen før den skal hentes, så kunne ventet til fredag :P
Hørtes veldig godt ut det:)
Bedre å være tidlig, enn for sent ute ;)

Ja skjedd litt for mye her. Guttkoser koser seg heldigvis og alt bra med han. Jeg er velsignet med verdens beste svigers. De hjelper masse til nå. Takk for det. Jada får god oppfølging vi heldigvis
Enda godt at de har mulighet til å hjelpe :)
Startet riene bare helt plutselig?

Back
Topp