Skravletråd september

Og lillebror ligger fortsatt på sofaen og sover... kjenner at dette kan bli spennende siden han sovnet ved 4 tiden :P

Da er dåpskake bestilt :)

Håper han snart sovner nå da:)
Noe som plager han?
Han sovner fort igjen sålenge han får komme i armene mine. Virker ikke som noe plager han annet enn at han spytter ut tutten så ikke godt å si hvorfor han gråter. Har alltid en gråteøkt om kvelden men da helst pga tutten som han har mistet.

Han sovner fort igjen sålenge han får komme i armene mine. Virker ikke som noe plager han annet enn at han spytter ut tutten så ikke godt å si hvorfor han gråter. Har alltid en gråteøkt om kvelden men da helst pga tutten som han har mistet.
Okei, typisk når du skal gjøre noe da. Håper han roer seg snart :)

Pleier somregel å være slik:-/. Når jeg har litt å gjøre så ender det med at jeg må ligge med han halve kvelden på rommet
Kan ikke mannen avlaste deg litt da?

Hei. Orker ikke svare alle. Med guttungen går det bra. Han bare slo den kraftig stakkar,verken brudd eller forstuet. Vi ønsket å utelukke alt så det var vel verdt turen. Han fikk plaster av legen og var kry over det. Så har det skjedd enda mer på denne kanten. I går halv 3 var det opp på føden. Premature rier:(Fått lungemodingsprøyte og ligger med drypp i håp om å forhindre tidlig fødsel. Kun inne i uke 31.Heldigvis er snuppa sterk. Tenk på oss. Er redd..

Back
Topp