4je gang jeg er inne hos mini på en halvtime:-/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jo bli veldig koseligNei jeg har ikke det![]()
Vil ikke sove i dag?4je gang jeg er inne hos mini på en halvtime:-/
Huff, det hørtes slitsomt ut :/4je gang jeg er inne hos mini på en halvtime:-/
En slik kveld ja... Håper det blir fjerde som er siste da.4je gang jeg er inne hos mini på en halvtime:-/
Joda han har egentlig sovnet men begynner plutselig å hylgråte. Pleier å funke å gi han tutten tilbake da det somregel er den han har spyttet ut. Men i kveld funket tydeligvis ikke detVil ikke sove i dag?
Ja har egentlig en del andre ting jeg skulle ha fått gjort i kveld mens han sov:-/Huff, det hørtes slitsomt ut :/
Håper han snart sovner nå daJa har egentlig en del andre ting jeg skulle ha fått gjort i kveld mens han sov:-/
Har møtt flere herfra jegDet tviler jeg ikke på![]()
Han sovner fort igjen sålenge han får komme i armene mine. Virker ikke som noe plager han annet enn at han spytter ut tutten så ikke godt å si hvorfor han gråter. Har alltid en gråteøkt om kvelden men da helst pga tutten som han har mistet.Håper han snart sovner nå da
Noe som plager han?
Okei, typisk når du skal gjøre noe da. Håper han roer seg snartHan sovner fort igjen sålenge han får komme i armene mine. Virker ikke som noe plager han annet enn at han spytter ut tutten så ikke godt å si hvorfor han gråter. Har alltid en gråteøkt om kvelden men da helst pga tutten som han har mistet.
Så spennendeDa er dåpskake bestilt![]()
Pleier somregel å være slik:-/. Når jeg har litt å gjøre så ender det med at jeg må ligge med han halve kvelden på rommetOkei, typisk når du skal gjøre noe da. Håper han roer seg snart![]()
Kan ikke mannen avlaste deg litt da?Pleier somregel å være slik:-/. Når jeg har litt å gjøre så ender det med at jeg må ligge med han halve kvelden på rommet
Oi, plutselig sovehjerte?Og lillebror ligger fortsatt på sofaen og sover... kjenner at dette kan bli spennende siden han sovnet ved 4 tiden![]()
Tidlig ute?Da er dåpskake bestilt![]()