Skravletråd september

Nei nå legger jeg meg igjen

Æsj jeg fikk ikke sett det, snuppa var så mye våken og jeg følgte ikke med på klokka og sovna mellom slagene

Jeg har en i 2008 ;) Var vi i samme termingruppe kanskje? Mai 2008... Jeg hadde et annet nick da, men samme bruker, så de gamle innleggene har sikkert fått det nye nick'et :P
Min er august.

Dagboka hadde jeg på vi som har prøvd lenge.

Jeg har en i 2008 ;) Var vi i samme termingruppe kanskje? Mai 2008... Jeg hadde et annet nick da, men samme bruker, så de gamle innleggene har sikkert fått det nye nick'et :P
Det var samme nick i alle fall, ja. Og den blomsten som jeg husket fra nyere skravling. Men vet ikke hva ditt nick var sa dersom det er endret.

Det var samme nick i alle fall, ja. Og den blomsten som jeg husket fra nyere skravling. Men vet ikke hva ditt nick var sa dersom det er endret.
Blomsten la jeg inn etter jeg ble gravid siste gang, men siden det er samme bruker kommer den nok på både nye og gamle innlegg ;)

Jeg het krepsen78 den gang ;)

God morgen jenter :)
Hvorda har natten vært?

Jeg kom sikkert tilfeldig over dagboka di da ;)

Håper ikke jeg skrev noe dumt :P Aner virkelig ikke, da jeg ikke vet hva du kalte deg den gangen og det er så lenge siden ;)
Tror ikke det var tilfeldig. Men den flyttet litt rundt en periode tror jeg. Det er lenge siden. Og jeg har ikke offentlig sagt hvem jeg var dengang

Back
Topp