Nei nå legger jeg meg igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er braLitt hosting og snørr kan henge i lenge.
Så bra han er bedre![]()
Derfor har ikke utseende noe betydningÅ dem ja, de blir rare om jeg prøver å sette dem sammen, tett, men ser rare ut![]()
Håper Jon Blund finner deg igjenLå og verd meg en stund, og så gikk jeg opp..
Tror han har mistet adressen minHåper Jon Blund finner deg igjen![]()
Hvilken kommentar?Ut fra kommentaren din før i dag gjetter jeg at dine ikke var slik
Da er det jo ikke mye igjenMed dette så har jeg 2.712
Funket ikke bra skjønte jegNei nå legger jeg meg igjen
Ikke så veldig bra neiFunket ikke bra skjønte jeg![]()
Tror han har mistet adressen min
HuffIkke så veldig bra nei
Min er august.Jeg har en i 2008Var vi i samme termingruppe kanskje? Mai 2008... Jeg hadde et annet nick da, men samme bruker, så de gamle innleggene har sikkert fått det nye nick'et
![]()
Da tror jeg jammen du har gått forbi meg igjenMed dette så har jeg 2.712
Så typisk!Æsj jeg fikk ikke sett det, snuppa var så mye våken og jeg følgte ikke med på klokka og sovna mellom slagene
Det var samme nick i alle fall, ja. Og den blomsten som jeg husket fra nyere skravling. Men vet ikke hva ditt nick var sa dersom det er endret.Jeg har en i 2008Var vi i samme termingruppe kanskje? Mai 2008... Jeg hadde et annet nick da, men samme bruker, så de gamle innleggene har sikkert fått det nye nick'et
![]()
Jeg kom sikkert tilfeldig over dagboka di daMin er august.
Dagboka hadde jeg på vi som har prøvd lenge.
Blomsten la jeg inn etter jeg ble gravid siste gang, men siden det er samme bruker kommer den nok på både nye og gamle innleggDet var samme nick i alle fall, ja. Og den blomsten som jeg husket fra nyere skravling. Men vet ikke hva ditt nick var sa dersom det er endret.
Tror ikke det var tilfeldig. Men den flyttet litt rundt en periode tror jeg. Det er lenge siden. Og jeg har ikke offentlig sagt hvem jeg var dengangJeg kom sikkert tilfeldig over dagboka di da
Håper ikke jeg skrev noe dumtAner virkelig ikke, da jeg ikke vet hva du kalte deg den gangen og det er så lenge siden
![]()
God morgenGod morgen jenter![]()
Hvorda har natten vært?