Stilig :-DHehe. Vi stod nok på den siden vi var, nettopp fordi våre spillere var på deres side ja.
Snart bumper vi sikkert borti hverandre hvis vi skal holde på sånn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stilig :-DHehe. Vi stod nok på den siden vi var, nettopp fordi våre spillere var på deres side ja.
Ja hver dag men nå har hun vært i polen en uke så det var 8 dager siden sistSå koselig da
Snakkes dere ofte?
Ja, to helger på rad med close og closer! Men vi skal sikkert spille samme serie neste år også tipper jeg, så plutselig...!Stilig :-D
Snart bumper vi sikkert borti hverandre hvis vi skal holde på sånn![]()
Da hadde dere sikkert mye å snakke om ;-)Ja hver dag men nå har hun vært i polen en uke så det var 8 dager siden sist
Hihi, ja blir nærmere og nærmere ;-)Ja, to helger på rad med close og closer! Men vi skal sikkert spille samme serie neste år også tipper jeg, så plutselig...!
Ble jeg og gittBle ikke så mye skravling herfra
Ble litt oppslukt av Downton Abbey![]()
Snart natta også... Orker bare ikke reise meg fra sofaen heeeelt enda![]()
Nei jeg er oppe ;-)Har alle lagt seg, eller?![]()
Lagt meg, ja. Slokket, neiHar alle lagt seg, eller?![]()
Hihi. Tenkte ikke på det en gang jeg. Før du skrev om fotballen i dag, at det kunne være vi skulle på samme stedHihi, ja blir nærmere og nærmere ;-)
Sikkert samme serie neste år og ;-)
Tenkte ikke jeg på hellerHihi. Tenkte ikke på det en gang jeg. Før du skrev om fotballen i dag, at det kunne være vi skulle på samme sted![]()
Ja, håper vi kommer dit snart igjen MusemorLaaangt suuukk og drømmende øyne
Jeg har ikke kommet meg I seng enda. Farmen ble litt senere enn planlagt da jeg bare måtte male ferdigHar alle lagt seg, eller?![]()
Flaks med bøtta daHadde heldigvis en bøtte under der siden vi ikke klarte få det helt på plass for et par år siden. Men bøtta rant over![]()
Nå er rørene festa med gaffateip![]()
Haha, jeg handy???Flaks med bøtta da
Du er jo så handy at tviler ikke på det er fikset![]()
Har alle lagt seg, eller?![]()