Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe....ja koselig å skravle med dere litt innimellomGøy for oss at du har tid til å skravle, kjedelig for deg..
For ikke å snakke om vinen der...Ja virkelig elsk![]()
Jeg er jo på jobb, så er nok våken daBlir vel alene om fenomenet i natt jeg![]()
Så gøy.Her har dere skravlet litt siden sist jenter
Jeg har nå nettopp kommet hjem..vært ute å spist og sett Rosenborgkamp på O'learys sammen med mine besteforeldre,jenta og gubbenjammen meg ble det seier i dag også
Hva har dere gjort i kveld da?
Her har dere skravlet litt siden sist jenter
Jeg har nå nettopp kommet hjem..vært ute å spist og sett Rosenborgkamp på O'learys sammen med mine besteforeldre,jenta og gubbenjammen meg ble det seier i dag også
Nei det går vel i løst og fast som vanligJeg er jo på jobb, så er nok våken da![]()
Joda, kjør på!La meg tenke.
Med dysleksi og et tastatur hvor enkelte taster stadigvekk ikke fungerer.
Skal/skal ikke
Vi får se når lille U våkner for mat.
Dersom han gjør det til riktig tidspunkt og sovner fort igjen vakker jeg eldsten og så ser vi det sammen
Men noen ganger er jo det også godtSå gøy.
Jeg har gjort absolutt ingen ting i kveld![]()
Hoho...tror du skal få slippe det idagFår satse på at det tar seg litt opp da, sånn at jeg slipper å dra 2 sovende unger med meg å løpe for å lage liv i tollen![]()
Jepp, det var du din snik!Men jag var ute før deg![]()
Jeg er jo på jobb, så er nok våken da![]()
Prøver så godt vi kan!Hihi, er det tråden min som blåses liv i igjen???![]()
Høres ut som en fin dag ;-)Her har dere skravlet litt siden sist jenter
Hoho...tror du skal få slippe det idag![]()
Yeei, da hjalp det ihvertfall å minne deg på denSe det ja!![]()
Hadde jo glemt det ut jeg og...
Jeg er ingen snik, det er du som ligger langt bak som vanligJepp, det var du din snik!![]()
Var innom den en tur ;-)Prøver så godt vi kan!![]()
Hurra, godt det ble godkjentBle jo glemt flere ganger dette![]()
Enda godt at jeg minner deg på det igjen da
Og det var godkjent![]()