OopsIkke vært helt stille nei
Verre med den tråden du skulle reklamere for ?![]()
Hallo jenter!!
Sjekk den ut davel!
Sånn, ble det bra?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OopsIkke vært helt stille nei
Verre med den tråden du skulle reklamere for ?![]()
Jeg så det etterhvert!!Står tre sider lengee bak her
Sånn ca når da?Ja. Det var hun. For jeg har kommentarer fra henne i den gamle dagboka mi. Med en annen bruker. Fra da vi prøvde på de første ungene.
(husket nicket, også kom jeg over det da jeg mirmeleste en gang)
Det husker jeg ikkeJa. Det var hun. For jeg har kommentarer fra henne i den gamle dagboka mi. Med en annen bruker. Fra da vi prøvde på de første ungene.
(husket nicket, også kom jeg over det da jeg mirmeleste en gang)
La meg tenke.Oopsglemt igjen!!
Hallo jenter!!vi har en veldig morsom tråd inne på bilde- og konkurranseforum hvor vi ikke kan rette opp skriveleifer!
Sjekk den ut davel!
Sånn, ble det bra?!![]()
Kanskje før min tid da ;-)Var aktiv på fs en periode, men begynner å bli lenge sidenNå for tida holder jeg meg mest på skjult oktober 14, og er innom noen dagbøker jeg følger
![]()
Huff da, så ergelig!!Fillern nå er jeg over 6000 innlegg også
Er jo bra detHar vare strikka ei lue, et pannebånd og et halvt teppe![]()
Får ikke opp innlegget til meg.Og hva har du strikket da?![]()
Samme måtte jeg spørre omSå da blir det 7.000?
Litt rolig enn så lenge![]()
Men jag var ute før degSamme måtte jeg spørre om![]()
Hihi, er det tråden min som blåses liv i igjen???Oopsglemt igjen!!
Hallo jenter!!vi har en veldig morsom tråd inne på bilde- og konkurranseforum hvor vi ikke kan rette opp skriveleifer!
Sjekk den ut davel!
Sånn, ble det bra?!![]()
Du hadde denne, jeg hadde annen. Vi snakker barn født 2008 eller 2011, husker ikke hvilken av demDet husker jeg ikkeHadde du også et annet nick da? Jeg har vært her leeenge
men hadde en lang pause mellom barn nr to og tre
![]()
Blir vel alene om fenomenet i natt jeg![]()
Det kan bli veldig morsomt ;-)La meg tenke.
Med dysleksi og et tastatur hvor enkelte taster stadigvekk ikke fungerer.
Skal/skal ikke
Jeg var vel litt aktiv i 2007-2008 med et annet nick og så igjen i 2013 da vi begynte å tenke på å prøve på nr 3Sånn ca når da?
Avhengig av hvilken av ungene det var, snakker vi 2006-2007-2008-2009-2010 en gang... Løselig regna.Sånn ca når da?
Skal se hva jeg får tilDet kan bli veldig morsomt ;-)
Jeg har en i 2008Du hadde denne, jeg hadde annen. Vi snakker barn født 2008 eller 2011, husker ikke hvilken av dem