Nei, vi har plass til mangeFår aldri nok av dem.
Rolig på jobb i dag?
Foreløpig litt rolig på jobb idag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, vi har plass til mangeFår aldri nok av dem.
Rolig på jobb i dag?
Gøy for oss at du har tid til å skravle, kjedelig for deg..Nei, vi har plass til mange
Foreløpig litt rolig på jobb idag...![]()
Neeeeiii!!Ja å da skulle jeg ha pause![]()
Men gidder ikke lage når det bare er meg som spiserFårikål koker seg selv ;-)
Bare del opp kål og legg kjøtt og kål lagvis. Hell på vann, litt mel og pepper, og la det koke noen timer så er det i boks ;-)
Alle monner drarTakkFår se hvor mye skravling det blir
![]()
Litt rolig enn så lengeStille på jobb?
Mer enn jeg har begitt meg utpå ;-)Jeg er ikke så veldig dreven enda, men har strikket en romper, bukse, lue og sokker til snuppa, og en lue til gutten til en venninne. Holder på med et smetteskjerf til snuppa nå![]()
Vært aktiv for noen år siden du?Jeg husker deg![]()
Det forstår jegMen gidder ikke lage når det bare er meg som spiser![]()
Hva har du strikket da?Mer enn jeg har begitt meg utpå ;-)
Måneformørkelsen du snakker om?Blir vel alene om fenomenet i natt jeg![]()
Ja. Det var hun. For jeg har kommentarer fra henne i den gamle dagboka mi. Med en annen bruker. Fra da vi prøvde på de første ungene.Vært aktiv for noen år siden du?
JaEr det det i kveld? Ikke fått med meg.
Akkurat når da?
Var aktiv på fs en periode, men begynner å bli lenge sidenVært aktiv for noen år siden du?
Så detHun hadde kjøpt noen klær brukt som var flekkete og flekkene gikk ikke bort i vask.
Selger var ikke noe fornøyd med at hun sa i fra
Mm, det var i mine fs dager med annet nick. Det et lenge siden.Var aktiv på fs en periode, men begynner å bli lenge sidenNå for tida holder jeg meg mest på skjult oktober 14, og er innom noen dagbøker jeg følger
![]()
Og hva har du strikket da?Samma her![]()
Og hva har du strikket da?![]()