Hva er det med fårikål du ikke kan fordra?Kan virkelig ikke fordra det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er det med fårikål du ikke kan fordra?Kan virkelig ikke fordra det
Det skjer her også rett som det erVi har veldig mye på opptak om dagen og opptakslista full![]()
Er ikke noe glad i det, jegLukter godt når det er nykokt synes jeg, men restene... blæh!! Men smaker godt gjør det i alle fall![]()
Næh, er fortsatt noen dager igjen av september jo ;-)Jeg skulle stoppe på 6000
Jeg har vært aktiv etterpå også, men litt mindreSå lenge siden ja...
Det var dengang jeg her "Foreløpig litt anonym" det
Prøvd meg på den strikkingen jeg også men slo ikke helt an hos meg
Klå og overkokt kjøtt med kål smak...Hva er det med fårikål du ikke kan fordra?
Gutter09, vi var bare der fra 12:40-14:20 sånn cirka, da hadde vi to kamper. Enn dere?Ja da har vi jammen vært på samme sted igjen![]()
Hvilket årskull og når spilte dere?
Ja vi ville også egentlig droppe Mart'n, men ungene holdt på å drepe hverandre av kjedsomhet så da dro vi![]()
Skjønner ikke når vi skal få sett alt jegDet skjer her også rett som det er![]()
Mente på å ha sett deg etter det også, men ville bare helgradere med å si hvem jeg var dengene i tilfelle du husket meg...Jeg har vært aktiv etterpå også, men litt mindreEr mest på terminforumet nå for tiden
![]()
Liten tvil om det gittHe he jeg mener hun![]()
Ja å da skulle jeg ha pauseNæh, er fortsatt noen dager igjen av september jo ;-)
Må jo følge med på sånn daFillern nå er jeg over 6000 innlegg også
Jeg er ikke så veldig dreven enda, men har strikket en romper, bukse, lue og sokker til snuppa, og en lue til gutten til en venninne. Holder på med et smetteskjerf til snuppa nåHva strikker du?
Jeg skulle ønske jeg kunne stikke noe annet enn tepper og tøfler![]()
Det er jo så godtHva er det med fårikål du ikke kan fordra?
Samme herSkjønner ikke når vi skal få sett alt jeg![]()
Jeg husker degMente på å ha sett deg etter det også, men ville bare helgradere med å si hvem jeg var dengene i tilfelle du husket meg...
Krøller det til runde tall taktikken da?Fillern nå er jeg over 6000 innlegg også
Helt klart nord her ogsåHvilken del av Italia?
Jeg foretrekker nord![]()
Ja, kan spise det maaange ganger!! En av favorittene mineDet er jo så godt
Må ha denne uka her også![]()
Har ikke vært der så mye men elsk!!Helt klart nord her også
Fra Roma og oppover...elsker den italienske rivieraen, Venezia, Firenze osv![]()