Ja den har vi sett på før :-DNoen som har sett på Downton Abbey tidligere? Jeg synes det er en så utrolig koselig serie og ser at ny sesong starter i dagGleder meg!
Satt neste sesong på serieopptak :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja den har vi sett på før :-DNoen som har sett på Downton Abbey tidligere? Jeg synes det er en så utrolig koselig serie og ser at ny sesong starter i dagGleder meg!
Enig. Denne helgen har vært ganske elendig synes jeg...Jo, men ikke så labert som det har vært denne helgen
Litt har det jo værtSer det har vært litt liv her i helga også
Må skravle om jeg skal holde på plassen min![]()
Å nei, DET er irriterende detGod kveldher er vi slitne etter dåp
![]()
Og selvfølgelig når snuppa skulle legge seg, så fikk jeg besøk, som absolutt skulle ta hu opp, så nå er jeg stuck med skrikebaby
Men kan de la deg bli medlem av gruppa igjen da?Har gitt beskjed nå å de følger med.
Får aldri nok av dem.Hei heikoselig med flere skravlejenter!!
Bare gi meg adressenSender du litt over hit![]()
Takk for detGod vakt da![]()
Lenge siden!! Hvordan går det?Heiii!Nå har jeg savna dere
Hvordan går det med alle sammen?
Får prøve å gjøre noe med det nåEnig. Denne helgen har vært ganske elendig synes jeg...
Det hadde jammen jeg gjort også :-DHe he det vil jeg tro.
Husker min vant stor sjokolade + flere potetgullpakker i liseberg,han gliste fra øre til øre
Hehe, var vi på samme sted igjen? Vi var på cup i går hvertfall, i ditt nabolagHei på dere :-D
Vært en aktiv helg her med fotballcup på eldste i hele går. Nå er fotballsesongen over for denne gang.
I dag har vi vasket og ryddet litt, og så dro vi på mart'n. Vi kom hjem med 2 kg firkløversjokolade, to bamser og to baller![]()
Ungene har iallfall kost seg ;-)
Hva har dere gjort i helga?
God kveldGod kveldher er vi slitne etter dåp
![]()
Og selvfølgelig når snuppa skulle legge seg, så fikk jeg besøk, som absolutt skulle ta hu opp, så nå er jeg stuck med skrikebaby
HalloHeiii!Nå har jeg savna dere
Litt til og fra er jeg nesten alltid.Her er nå begge ungene i seng, en som sover men stille hos beggejeg blir nok litt til og fra, holder litt på i leiligheten også så
![]()
Fårikål koker seg selv ;-)Hehe...sikkert ikke sååå vanskelig om jeg hadde orket![]()
HalloHeiii!Nå har jeg savna dere
Og nå er jeg her ogsåJeg er her. :-D
Åja sånn Ja.Ikke fra gruppa men jeg får uansett ikke sett det hun skriver siden hun har blokkert meg.
I all verden. Hva skjer?Jeg har fått tidenes utskjelling på fb og kjenner jeg fortsatt er sjokkert.