Lolo
Forumet er livet
Hehe, nei forventa ikke det da.Jada. Men jeg har lagt meg. Så ikke i kveld/natt
Men er ikke du langt på overtid nå? Må da vært 3 timer siden du pleier å sove, hvertfall på sofaen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, nei forventa ikke det da.Jada. Men jeg har lagt meg. Så ikke i kveld/natt
Mulig at det var a87 som la den utNei da var det ikke den jeg la ut![]()
La oss enda håpe detFort gjortkanskje de har den på Narvesen?!
Skal sjekke i morgenLa oss enda håpe det![]()
Virker ikke sånn på mine barn?!![]()
Har sovet i senga også jeg, men bikkja vekket meg (ombestemte seg og ville ut likevel, noen timer etter det opprinnelige tilbudet) så nå er jeg våken igjen. Skal vel helst legge meg og sove videreHehe, nei forventa ikke det da.
Men er ikke du langt på overtid nå? Må da vært 3 timer siden du pleier å sove, hvertfall på sofaen?
Gjør detSkal sjekke i morgen![]()
Det er kanskje der vi har feiletÆsj og jeg som trudde de kom ferdig oppdratt... :O
Det er kanskje der vi har feilet![]()
Takk for detGjør det)
Nå har jeg roet tuppa en gang, så da skal jeg prøve å sove litt før neste runde. Ha ei fin Vakt Ronjanatta.
HahaHmm kanskje det ja, det kunne vel ha forklart litt![]()
Hahahadde vært greit å kunne skylde på det!
Flott....får du sove da?Ja det hadde egentlig det![]()
Dupp litt av på sofaen og når jeg kviknet til hadde jeg skikkelig lyst på nøtter... så nå har jeg spist mange pistasjnøtter... så da vet man hvem som kommer til å klø i hele natt![]()
Flott....får du sove da?
Håper ikke det blir så ille?!
HahaDet kan bli vanskelig![]()
Jeg får hive i meg noen allergitabeletter så blir det ikke så illejaggu bra jeg har så god selvkontroll Haha
Hahadu kan jo takke deg selv
![]()
Det tror jeg nokJa jeg vet, men det smakte veldig godt da![]()
Det tror jeg noknøtter er digg!