Det tror jeg ikkeSå meg ville du ikke funnet? Eller?![]()
Kan selvfølgelig gå igjennom alle innlegg du har skrevet for info men det gidder jeg ikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tror jeg ikkeSå meg ville du ikke funnet? Eller?![]()
Har du spurt henne da?De fleste av dem..
Off ikke snakk om konto. Hadde det ikke vært for min mor hadde det stått kr. 15 på minJa det er det, bare synd kontoen min ikke sier det samme![]()
Profilen din er ikke veldig lukketDer er det mange bilder, så du kommer deg inn selv om profilen er lukket
Kan jo vær greit å ha enFinner jeg den ikke i løpet av helgen tar jeg en tur til banken på mandag og får ny
Yes vi og. Nå har vi fått tak i 3 stk tilsammen over Bergen og nærmiljøet. Alle på ulike loppis.Så artig da
Elsker gamle fotografier!
Nyeste eller?
vi har tenkt på den nye superb![]()
Jeg vil jo egentlig ha en ny, men mannen syntes det var for dyrtSå gøy, helt ny eller brukt?
Hun later som hun ikke skjønner hva jeg snakker om, men jeg vet hun liker å leke med den for jeg har tatt den fra henne førHar du spurt henne da?![]()
Da må jeg se på innstillingene for det skulle den være..Profilen din er ikke veldig lukket
Sikkert mye jeg ikke ser da...men fikk se litt![]()
Ja kjenner til detJa det var veldig deilig
Da går natten litt bedre..
Vi elsker det.Gøy det, var på det forrige helg
Det er så koseligYes vi og. Nå har vi fått tak i 3 stk tilsammen over Bergen og nærmiljøet. Alle på ulike loppis.
HahaHun later som hun ikke skjønner hva jeg snakker om, men jeg vet hun liker å leke med den for jeg har tatt den fra henne før
HahaHar litt krefter til husarbeid og da kommer mannen å tøyser og klår![]()
Kan ikke bruke opp det lille jeg har av overskudd på hans lysterhahaha
Ja,vi så på den fullpakke bilen..ble jo over 600Jeg vil jo egentlig ha en ny, men mannen syntes det var for dyrt![]()
Haha joda. for all del. Kos det assaHahanei et sted går grensen?!
![]()
Jeg er avhengig av litt info da
Om de noen gang har fortalt hvor i landet de bor, et fornavn kanskje, navnet på et barn, hvor langt det er til nærmeste butikk osv![]()