Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, det hadde jo ikke vært braNei, ikke alle sammen.
Det ville ha vært spaming![]()
Ja er gutten som skal til lege
Håper timing blir riktig i forhold til sovingikke lett det der!
Jeg holder på med de potetene som i kveld skal bli pommes frites, og når jeg lager det tar det *litt* tid for ellers blir de ikke perfekte![]()
Jo i grunn...Det er vel ikke akkurat noe nytt![]()
Jeg har vært på trening. Har bakt rundstykker nå og skal straks bake ei kake. Skal deretter vaske bad og toalett. Så må jeg forberede middag. og da er det vel på tide å hente i barnehagen tenker jegHva har dere til planer idag da?![]()
Nei det var det vel ikkeVar ikke meg![]()
Jeg har vært på trening. Har bakt rundstykker nå og skal straks bake ei kake. Skal deretter vaske bad og toalett. Så må jeg forberede middag. og da er det vel på tide å hente i barnehagen tenker jeg
Enn der?
HeheHaha ja jeg vil tru detjeg er ikke veldig flink til å ta vare på håret mitt akkurat
![]()
Mellomste som skal sjekkes?Hjemme med en syk gutt
Lege etterpå, nattevakt i natt..
Du da?vært hos kiro?
Lommeboka eller nøkkelknippet.Dustebrikke.. her har jeg lagt min brikke i pengeboka. Den mister jeg aldri, for er helt nazi på at den må være på meg hele tiden![]()
Først deler jeg opp potetene i riktig størrelse og skyller godt av i kaldt vann.Hvordan lager du pommes frites?![]()
Har et fast sted for den brikken jeg også, men der er den ikke.Lommeboka eller nøkkelknippet.
Rydding må vel til jaFlinka må jeg si![]()
Her har jeg gjort klar heimen litt. Smårydding og sånt. snupps sover, så venter på at hun skal våkne (forhåpentligvis ikke før 1) så jeg kan gi henne mat. Så skal vi til kiropraktor klokken 2![]()
Skulle ønske det. Istedet sitter jeg på jobb uten kunder.God dag jenterflere som gjør husarbeid ?
Skulle ønske det. Istedet sitter jeg på jobb uten kunder.
Kjedlig !En fordel med at jeg er alene og ikke har noe å gjøre er at jeg får strikket mye.
En fordel med at jeg er alene og ikke har noe å gjøre er at jeg får strikket mye.