Skravletråd september

Ja helt sant, har hvert alt for tynn tidligere og jeg trives bedre som feit faktisk :p men for all den kunne godt ha hvert sånn jeg var før jeg ble gravid med frøkna. Men det er nok ikke mulig, da må jeg nok gjøre mer enn bare å slanke meg siden jeg plutselig fikk hofter etter jeg fikk henne Haha :p
Jeg har også vært for tynn. Når jeg ble gravid med guttungen veide jeg 49kg og sett i forhold til min høyde er det alt for lite. Denne gangen veide jeg 55kg og det er der jeg ønsker ligge:)

Vurderer sterkt å gå over til up and go. Og håpe på at det kan være lettere. For nå er det en kamp å få på han bleie. Og klær også forsovet. Har ikke tid til å ligge i ro
Gleder meg ikke akkurat til den alderen din er i ved tanke på bleieskift..
På mine første ble det bedre etterhvert

Liker å ha mye å gjøre, det gjør lønna mi også :p vi har fast timelønn, men går på provisjon også, rolige dager er ikke bra for provisjonen...
Men, får se det positive i det at jeg får skravlet mer i dag da :p
Å ja, da er det jo kjekt med noen kunder:P
Mer skravling liker vi jo;)

Jeg har også vært for tynn. Når jeg ble gravid med guttungen veide jeg 49kg og sett i forhold til min høyde er det alt for lite. Denne gangen veide jeg 55kg og det er der jeg ønsker ligge:)

Ja ikke sant, men jeg har funnet ut at det er liten vits i å se på vekt hos meg. Jeg er lav men ganske kraftig benbygning. Når jeg var alt for tynn så stakk hoftebein og div andre bein på overkroppen ut men veide jo faktisk 52 kg og jeg er bare 157 :P jeg trives ikke om jeg får under 60 for da har bein begynt å stikke ut her og der :P men jeg burde og kunne fint gått ned 15 kg da haha

Back
Topp