hehe ja:S? Hestehode?:s
Lager en hestekake. Formen er et hestehode
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe ja:S? Hestehode?:s
Nei ok. Får følge litt med
Ok får følge med.
Dockboots er genialt . det har vi
Spørs hvor jeg hadde havna daBra trening det![]()
Jeg har også vært for tynn. Når jeg ble gravid med guttungen veide jeg 49kg og sett i forhold til min høyde er det alt for lite. Denne gangen veide jeg 55kg og det er der jeg ønsker liggeJa helt sant, har hvert alt for tynn tidligere og jeg trives bedre som feit faktiskmen for all den kunne godt ha hvert sånn jeg var før jeg ble gravid med frøkna. Men det er nok ikke mulig, da må jeg nok gjøre mer enn bare å slanke meg siden jeg plutselig fikk hofter etter jeg fikk henne Haha
![]()
Haha sånn og forståhehe jaLov å lure
![]()
Lager en hestekake. Formen er et hestehode![]()
Gleder meg ikke akkurat til den alderen din er i ved tanke på bleieskift..Vurderer sterkt å gå over til up and go. Og håpe på at det kan være lettere. For nå er det en kamp å få på han bleie. Og klær også forsovet. Har ikke tid til å ligge i ro
Jeg baker kaker på bestilling. Så ja. Det er til en bursdagHøres ut som en god plan? Hva baker du? Og er det til noe spesielt?
God morgen! Formen har vært overraskende bra denne uka. Nesten sånn at jeg ikke tror det!![]()
Haha!Spørs hvor jeg hadde havna damtp strømmen og mine fryktelig svake armer..
haha ikke sant. Off neiDet hørtes ikke så bra ut, og ser nå et stort hode stikke litt ut av ovnen jeg da![]()
Er noe herk for tiden. Kjekt at han er litt mobil med å snu seg men synes han kan ligge fint på stellebordet ihvertfallGleder meg ikke akkurat til den alderen din er i ved tanke på bleieskift..
På mine første ble det bedre etterhvert
Mellomste på 4Nei offa. Stakkar:/ Hvem er det av de?
hehe hestekakeMen hvorfor har du det?
Yes sant det. Følge med derJeppmattilbud appen er genial, der får du coop obs
![]()
Å ja, da er det jo kjekt med noen kunderLiker å ha mye å gjøre, det gjør lønna mi ogsåvi har fast timelønn, men går på provisjon også, rolige dager er ikke bra for provisjonen...
Men, får se det positive i det at jeg får skravlet mer i dag da![]()
ahh, håpe han også snart er tilbake frisk og raskMellomste på 4![]()
Jeg har også vært for tynn. Når jeg ble gravid med guttungen veide jeg 49kg og sett i forhold til min høyde er det alt for lite. Denne gangen veide jeg 55kg og det er der jeg ønsker ligge![]()
Om ikke de forsvinner så blekner de velNeida,kan jo forsvinne og. Mannen sier de er søte![]()
haha ja. stekt hest til middag i dag liksomHaha sånn og forstå. Trodde nesten du hadde ett ekte hestehode i ovnen nå
![]()
Ja det er deilig altsåGod morgen. Så bra de begynner å bli friske
![]()
Tja, men det blir ikke megHaha!hadde jo vært morsom å testet ut
![]()