Pleier de ikke ha det på Coop Obs! sånn i oktober/november?Jeg vil ha timberland sko til guttungen på tilbud...skjer vel neppe men![]()
Har hvertfall kjøpt dem på tilbud der før
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pleier de ikke ha det på Coop Obs! sånn i oktober/november?Jeg vil ha timberland sko til guttungen på tilbud...skjer vel neppe men![]()
Kanskje? Lov å håpeJeg vil ha timberland sko til guttungen på tilbud...skjer vel neppe men![]()
Glemte å quote...Skulle hatt båt da,;så kunne jeg bare kommet over![]()
![]()
Har du? Spesiell modell daPleier de ikke ha det på Coop Obs! sånn i oktober/november?
Har hvertfall kjøpt dem på tilbud der før
Ka modell var det?Kanskje? Lov å håpecoop obs hadde tilbud på noen i fjor Høst
![]()
Kanskje gå over til slike bleietruser som er lettere å ta påFor en makk mini kan være på stellebordet:S. Skal ihvertfall ikke ligge på ryggen så jeg får på han bleie
Nei det tviler jeg på. Hadde han bare klart å sitte selv så kunne jeg satt han på gulvet. Men verken sitter eller kryper skikkelig helt enda.Typisk. Desverre blir det vel ikke bedre..![]()
Husker ikke...Ka modell var det?
:S? Hestehode?:sHøres groteskt ut, men her har jeg et hestehode i ovnen![]()
hahajaja. Men herlig med litt da. Heller det enn for lite
![]()
Bake, legen og fikse negler.
Norske talenter og snop i kveld![]()
God morgen
Hvordan er formen din?
Kommer vel plutseligNei det tviler jeg på. Hadde han bare klart å sitte selv så kunne jeg satt han på gulvet. Men verken sitter eller kryper skikkelig helt enda.
Husker ikke hvilken modell, men jeg har sett Timberland på tilbud der tidligere år sammen med docboots (som er de jeg venter på)Har du? Spesiell modell da?
Kan jo håpe. Ikke travelt enda så.![]()
Haha, langt å ro daGlemte å quote...
Du får tjuvlåne en robåt![]()
![]()
Høres groteskt ut, men her har jeg et hestehode i ovnen![]()
Nei ok. Får følge litt medHusker ikke...
Husker ikke hvilken modell, men jeg har sett Timberland på tilbud der tidligere år sammen med docboots (som er de jeg venter på)
Vurderer sterkt å gå over til up and go. Og håpe på at det kan være lettere. For nå er det en kamp å få på han bleie. Og klær også forsovet. Har ikke tid til å ligge i roKanskje gå over til slike bleietruser som er lettere å ta på![]()
Men hvorfor har du det?Høres groteskt ut, men her har jeg et hestehode i ovnen![]()
Bra trening detHaha, langt å ro dakan jo prøve å få ferga til å svinge innom
![]()